سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسي بودجه 92 در صحن علني/

ده هزار ميليارد تومان از سهم وزارت نفت صرف ميادين مشترک نفتي و گازي مي‌شود

با تصويب نمايندگان وزارت نفت مکلف شد حداقل يکهزار ميليارد ريال از منابع حاصل سهم وزارت نفت را صرف سرمايه گذاري در طرح‌هاي مذکور با اولويت ميادين مشترک نفتي و گازي کند.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، نمايندگان در نوبت صبح جلسه علني امروز (دوشنبه 30 ارديبهشت‌ماه) و در راستاي بررسي بخش هزينه‌اي ماده واحده لايحه بودجه سال جاري جز 6 بند 3 اين ماده واحده را تصويب کردند.

براين اساس شرکت‌هاي تابعه وزارت نفت موظفند در راستاي بودجه عملياتي، طرح‌هاي سرمايه‌اي از محل سهم خود از درصد پيش گفته و يا ساير منابع را مطابق با موافقت‌نامه‌هاي مبادله با معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رئيس‌جمهور اجرا و گزارش عملکرد توليد نفت و گاز را به تفکيک هر ميدان و جداول طرح‌ها و پروژه‌هاي سرمايه گذاري و منابع تخصيص يافته و هزينه شده به همراه ميزان پيشرفت فيزيکي هر يک از طرح‌ها و پروژه‌ها را در مقاطع سه ماهه به مراجع ياد شده در تبصره 3 جز 2 اين بند ارائه نمايند.

وزارت نفت موظف است به گونه‌اي عمل نمايد حداقل يکصد هزار ميليارد ريال از منابع حاصل سهم وزارت نفت از طريق شرکت تابعه ذيربط صرف سرمايه گذاري در طرح‌هاي مذکور با اولويت ميادين مشترک نفتي و گازي گردد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: نفت ، لایحه ، بودجه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.