سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور:

مخابرات تاثير بسزايي در صنعت هوانوردي دارد

مبادله پيام، قدمتي به اندازه آفرينش بشر دارد و در تمام دوره‌هاي تاريخي، بشر تلاش كرده تا وسايل ارتباطي خود را ارتقا ببخشد.

 به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط‌عمومي شركت فرودگاه‌هاي كشور، محمود رسولي‌نژاد با بيان اين مطلب در مراسم روز جهاني مخابرات هواپيمايي گفت: آنچه كه امروز به عنوان ابزار برقراري ارتباط مورد استفاده قرار مي‌گيرد، زماني جزو روياهاي بشر بوده است و امروز مي‌بينيم كه جهان بدون اين ابزار قادر به پيشبرد مقاصد و اهداف خود نيست.
مديرعامل شركت فرودگاه‌هاي كشور با اشاره به تاثير بسزاي مخابرات در صنعت هوانوردي افزود: بخشي كه بيش از ديگر حوزه‌ها از اين تكنولوژي بهره و تاثير مي‌پذيرد بخشي است كه در آن پيام‌هاي هوايي مبادله مي‌شود.
رييس هيات‌مديره شركت فرودگاه‌ها با اشاره به تحميل تحريم از سوي معاندان و دشمنان خارجي گفت: خوشبختانه وجود متخصصين داخلي و كارشناساني كه نسبت به حوزه تخصصي خود اشراف دارند باعث شده تا بخش اعظمي از تحريم‌ها با شكست مواجه شود كه اجراي طرح NEW FLIGHT PLAN را با تمام اجزا آن مي‌توان جزو رخدادهاي مثبت ارزيابي كرد كه تحريم نتوانست در اجراي آن خللي وارد كند.
رسولي‌نژاد با برشمردن برخي ويژگي‌هاي كاركنان شبكه پيام‌هاي هوانوردي گفت: آنچه كه مسلم است نجابت و خلوصي است كه در كاركنان اين بخش به چشم مي‌خورد.
وي تصريح كرد: تحول بزرگي در فاصله سال‌هاي 83 تا 86 در بخش مخابرات شركت رخ داد كه موجب نقويت جايگاه مخابرات و شبكه پيام‌هاي هوانوردي شد و اين امر مرهون تلاش‌هاي كاركنان و كارشناسان فعال در اين حوزه است.
گفتني است؛ مراسم روز جهاني مخابرات هواپيمايي با حضور كاركنان اين حوزه در سالن اجتماعات شركت فرودگاه‌هاي كشور برگزار شد كه «سياوش اميرمكري»؛ عضو هيات‌مديره و معاون توسعه مديريت و منابع، «حسين صادقي»؛ عضو هيات‌مديره و معاون عمليات فرودگاهي و «ابراهيم شوشتري»؛ معاون عمليات هوانوردي شركت فرودگاه‌ها در آن حضور داشتند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.