سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش حوزه اختیارات کوروش باقری؛

کادر فنی نوجوانان، مصاحبه ها را به باقری محول کرد

در دنیای عجیب وزنه برداری ملی کار به جایی رسیده است که کادر فنی تیم ملی نوجوانان، مصاحبه ها را به مدیر تیم های ملی محول کرده اند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، روز گذشته وقتی خواستیم از اوضاع و احوال تیم ملی نوجوانان با داریوش باقری مصاحبه کنیم، وی در کمال تعجب گفت: « با کوروش باقری در این باره صحبت کنید، او مسئول تیم ملی نوجوانان است.»

اول کمی تعجب کردیم که پس از جرج زالای مگر سرمربی نیست و یا همین داریوش باقری مربی تیم نیست؟ چرا اطلاعات مربوط به تیم ملی نوجوانان نحوه تمرینات، آمادگی و غیره را باید از زبان مدیر تیم های ملی بشنویم!

کوروش باقری آنقدر درگیر مسایل ریز و درشت بزرگسالان و کری خوانی با بهداد و سجاد است که وقتی برای نوجوانان ندارد. جای تعجب است که فرد محوری تا این حد در تیم های ملی وزنه برداری حکمرانی کند و عجیب است که رضازاده پس از اتفاقات موجود در وزنه برداری باز هم تا حد زیادی اختیارات را به دست کوروش باقری داده است.

ولی با این موضوعات روادید ملی پوشان وزنه برداری نوجوانان برای حضور در مسابقات قطر به دست مسئولان این فدراسیون رسیده است ولی هنوز کار روادید سرمربی و مربی تیم ملی مشخص نشده است و امکان هدایت نکردن تیم توسط زالای به گوش می رسد و امکان دارد کوروش باقری با وجود حساسیت تیم بزرگسالان، نوجوانان را برای مسابقات قطر همراهی کند.

تیم وزنه برداری نوجوانان کشورمان با همان ترکیب جهانی به رقابت های قهرمانی آسیا به قطر می روند اما خواهرزاده رضازاده در این دوره از مسابقات شرکت نخواهد کرد.
 
این رقابت ها طی روزهای 5 تا 12 خرداد ماه با ترکیب ملی پوشان کشورمان سید علیرضا طاهریان(56 کیلوگرم)، کیانوش باقری(62 کیلوگرم)،‌ رامین ولی پور(69 کیلوگرم)، علیرضا دهقان(85 کیلوگرم)، میلاد رشیدی و امیر حسین فضلی (94 کیلوگرم) علیرضا سلیمانی و پیمان جان (94 کیلوگرم) می باشند که در این مسابقات شرکت خواهند کرد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.