سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهمترين عناوين بين الملل

مهمترين عناوين روز گذشته به شرح زير مي باشد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ؛
"حسين موسويان" مذاکره کننده پيشين هسته اي کشورمان در مقاله اي که به تازگي در روزنامه "الشرق الاوسط" منتشر کرده است به قدرتهاي غربي و بخصوص دولت آمريکا توصيه مي کند که حق غني سازي اورانيوم توسط ايران را برسميت بشناسند و در اين راستا توصيه هايي را به دولت اوباما ارايه مي کند.
وزیر امور خارجه روسیه در مصاحبه با روزنامه "روسیسکا گازیتا" تأکید کرد، موفقیت آمیز بودن نشست ژنو 2 درباره سوریه بدون حضور ایران بعید است.
پايگاه تحليلي "دبکا فايل" وابسته به نهادهاي امنيتي رژيم صهيونيستي در گزارش جديد خود با اذعان به شکست نتانياهو در متقاعد ساختن مسکو به منظور عدم ارسال سلاح براي دولت سوريه علنا اعتراف مي کند که رژيم صهيونيستي، آمريکا و ترکيه در مورد بحران سوريه دچار اشتباهي استراتژيک شده اند.
يکي از دانشجويان دختر دانشگاه هوفسترا در نيويورک در آمريکا در يورش پليس به اقامتگاهش به ضرب گلوله کشته شد.
شبکه تلويزيوني وابسته به مخالفان الجزاير در گزارشي از مرگ باليني عبدالعزيز بوتفليقه رئيس جمهوري الجزاير خبر داد.
سلسله انفجارهايي امروز در شهرهاي مختلف عراق از جمله بصره و بغداد و کاظمين رخ داده که تا کنون بيش از 30 کشته برجا گذاشته است.
کره شمالي پنجمين موشک کوتاه برد خود را شليک کرد
خبرگزاري دولتي کره جنوبي(يونهاپ) در خبري فوري اعلام کرد کره شمالي امروز صبح پنجمين موشک کوتاه برد خود را شليک کرده است.
به دنبال انتشار گزارش هایی مبنی بر حضور چهار هزار عربستانی در جنگ سوریه و کشته شدن شماری از آنها، دولت این کشور اعلام کرد که مجازات عوامل فریب جوانان و ارسال آنان به جنگ در سوریه را تشدید خواهد کرد.
کلاس CLA در واقع، کلاس جديدي از محصولات مرسدس بنز به شمار می رود،که مي توان آن را تلفيقي از سري هاي محبوب CL و CLS ناميد، این محصول جدید که در کنار سدان بودن قابليت هاي اسپرت سري CL را در ابعادي بزرگتر از CL و کوچکتر از CLS به سرنشينان منتقل مي کند.
وزارت حمل و نقل عراق در اطلاعيه اي اعلام کرد: يک هواپيماي باري ايران متعلق به شرکت کاسپين امروز در فرودگاه بغداد به زمين نشانده شد ولي هيچ کالاي مشکوکي در آن يافت نشد.
شبکه روسيااليوم در خبري فوري از انفجار دو خودروي بمب گذاري شده در شهر ماهاچ قلعه پايتخت داغستان خبر داد.
قانون «اختیار جنگ»، که توسط مجلس سنا تصویب شده، خود به تنهایی سندی ضد دموکراتیک است که به رئیس‌جمهور اجازه می‌دهد تا از نیروهای نظامی علیه هر «کشور، سازمان و یا اشخاصی که به تشخیص وی، در حملات تروریستی 11 سپتامبر دست داشته‌اند، استفاده کند.»
با تسلط نيروهاي ارتش سوريه بر شهر القصير، خط پشتيباني گروه هاي مسلح در بسياري از مناطق سوريه از مرزهاي لبنان قطع مي شود.
تجهيزات ساخت اسرائيل در شهر القصير سوريه کشف شد .
نمایشگاه عکسی در شهر بوخوم آلمان به موضوع تنوع آیین ادیان در غرب این کشور در منطقه "روهر" می‌پردازد.
بر اثر تیراندازی مستمر و وقوع درگیری های پراکنده در برخی مسیرهای منتهی به شهر طرابلس در شمال لبنان، ارتش جاده بین المللی طرابلس را مسدود کرد.
منابع خبري از شهادت14 زائر ايراني و زخمي شدن 8تن ديگر در شهر تکريت عراق بر اثر انفجار خودروي بمب گذاري شده خبر دادند.








برچسب ها: بین الملل ، عناوین ، خبر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.