سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز"دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 92"؛

بارش باران و کاهش دما در سواحل شمال كشور/ افزایش ابر در تهران

با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، بارش باران همراه با کاهش دما در این مناطق نیز دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز"دوشنبه 30اردیبهشت ماه 92" براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی طی ساعات آینده  در شمال غرب، برخی مناطق غرب، ارتفاعات البرز و شمال شرق کشور، ابرناکی، وزش باد، رگبار و رعدو برق پیش بینی می شود و با نفوذ جریانات شمالی به سواحل دریای خزر، بارش باران همراه با کاهش دما در این مناطق نیز دور از انتظار نیست.


براساس این گزارش، از بعدازظهر امروز و طی فردا علاوه بر نیمه شمالی در برخی مناطق دامنه های مرکزی زاگرس و جنوب غرب کشور نیز رگبار ورعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود و در این مدت بارش ها در برخی مناطق شمال غرب، غرب و سواحل غربی دریای خزر شدت بیشتری خواهد داشت. 

گفتنی است، روز چهارشنبه تنها در نوار شمالی کشور بارش پیش بینی می شود و طی دو روز آینده در بخش هایی از جنوب غرب و غرب و بتدریج در جنوب کشور وزش باد و گرد و خاک موجب کاهش دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد. 

لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، قسمتی ابری و در بعدازظهر افزایش ابر و در پارهای نقاط رگبار و رعد و برق همراه با وزش باد پیش بینی می شود./عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.