سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

شرکت تولید روغن صنعتی و بسته‌بندی قیر پلیمری در منطقه آزاد اروند به‌ بهره‌برداری رسید

شرکت پترومبین اروند تولیدکننده انواع روغن‌های صنعتی و بسته‌بندی قیر پلیمری با حمایت‌های صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد اروند و تلاش‌های مدیران این شرکت در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان ؛ مهدی نیک‌پی اظهار کرد: این شرکت که در حوزه تولید روغن‌های صنعتی و بسته‌بندی قیر فعالیت می‌کند به دلیل عدم دسترسی به مواد اولیه از سال 1388 تاکنون غیرفعال بوده است.

وی افزود: با پیگیری و تلاش‌های مدیران این شرکت و حمایت‌های صورت گرفته از سوی سازمان منطقه آزاد اروند پس از تکمیل و به‌روزرسانی ماشین آلات و تجهیزات، افزایش ظرفیت خطوط تولید و توسعه فضاهای کاری کارخانه و تامین مواد اولیه مورد نیاز، هم اکنون این کارخانه به بهره‌برداری رسیده است.

نی‌پی با اشاره به اراده منطقه آزاد اروند در خصوص توسعه صنایع گفت: محصولات این شرکت دارای بازار مناسبی در داخل کشور هستند و همچنین با توجه به همجواری منطقه با کشور عراق و بازار مناسب این کشور، صادرات به کشور عراق و دیگر کشورهای منطقه از اهداف اصلی این واحد تولیدی است.

رئیس هیئت مدیره منطقه آزاد اروند با اشاره به ظرفیت تولید 110 هزار تنی این شرکت در سال با سرمایه‌گذاری 75 میلیارد ریالی از اشتغال 31 نفر به صورت مستقیم خبر داد .

 این کارخانه در حال توسعه محصولات خود به انواع دیگر محصولات صنایع پایین دستی نفت و پتروشیمی است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.