سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

قیام بحرین با حمله به بیت شیخ عیسی قاسم سرکوب شدنی نیست

آیت‌الله نوری همدانی گفتند: اخیرا به بیت شیخ عیسی قاسم حمله کرده‌اند و دولت بیچاره بحرین فکر می‌کند با این جریان‌ها می‌تواند این قیام را سرکوب کرده و اشتباه بزرگ آنها در همین است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آیت‌الله نوری همدانی روز گذشته در جلسه درس خارج فقه خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد با اشاره به اوضاع کشور بحرین اظهار کرد: دو سال است که شیعیان و مسلمانان بحرین زیر بار ظلم و فشار حاکم دست نشانده آمریکا هستند.

وی با اشاره به اینکه در دنیا برخورد شدیدی بین اسلام و کفر برقرار است بیان کرد: در کشور سوریه در ظاهر جنگ بین سوریه و مخالفان است ولی واقعیت این جنگ بین اسلام با کفر و صهیونیست‌ است.

این مرجع تقلید با اشاره به اینکه انشعابی از این جنگ‌ها در عراق و افغانستان وجود دارد تصریح کرد: بیدارگری چراغی است که از سوی ایران اسلامی روشن شده است و باید این چراغ همچنان روشن نگه داشته شود.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه پیش از این هشدار داده شده بود که اگر حکومت بحرین به شیخ عیسی متعرض شوند مسلمانان ساکت نخواهند ماند تصریح کرد: اخیرا به بیت شیخ عیسی قاسم حمله کرده‌اند و دولت بدبخت بحرین فکر می‌کند با این جریان‌ها می‌تواند این قیام را سرکوب کرده و اشتباه بزرگ آنها در همین است.

وی با محکوم کردن هتک حرمت به بیت رهبر شیعیان بحرین تاکید کرد: حوزه‌های علمیه در برابر این حرکات ساکت نخواهند ماند و اگر این اقدامات ادامه یابد باید از سوی حوزه‌های علمیه اقدامی صورت گیرد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.