سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بعد از ظهر امروز صورت گرفت

دیدار مشاور ارشد نخست وزیر نیوزیلند با بروجردی

مشاور ارشد نخست وزیر نیوززیلند بعد از ظهر امروز با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش حوزه پارلمان باشگاه خبرنگاران، تیم وبستر مشاور ارشد نخست وزیر نیوزیلند، بعداز ظهر امروز با علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

بروجردی در ابتدای این دیدار با تاکید بر اهمیت رشد و گسترش همکاری‌های فی‌مابین در عرصه‌های مختلف گفت: بسترهای مناسبی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی میان جمهوری اسلامی ایران و نیوزیلند وجود دارد که توسعه ارتباطات پارلمانی فی‌مابین می‌تواند بهره‌گیری از این زمینه‌ها را هموار کند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به تحولات جاری در منطقه بویژه بحران سوریه، افزود: محاسبه و تحلیل غلط آمریکا و هم‌پیمانان منطقه‌ای‌اش برای سقوط حکومت سوریه موجب ایجاد یک بحران منطقه‌ای گردیده است.

بروجردی در بخش دیگری از سخنانش تحریم‌های صورت گرفته علیه کشورمان را فرصتی برای پیشرفت‌های علمی و تکنولوژی جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران از ابتدای انقلاب همواره تحت تحریم‌های غیرمنطقی قدرت‌های جهانی بوده و با هوشمندی و مدیریت این تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده است.

در ادامه این دیدار تیم وبستر مشاور ارشد نخست وزیر نیوزیلند گسترش مناسبات سیاسی و اقتصادی با کشورهای آسیایی را از سیاست‌های کشورش خواند و افزود: افزایش سطح مراودات نیوزیلند با کشورهای آسیایی از جمله جمهوری اسلامی ایران از سیاست‌های اصولی دولت نیوزیلند می‌باشد.

وی در همین زمینه بر اهمیت تبادل هیات‌های پارلمانی میان نیوزیلند و جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.