سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بي اعتباری نقش آمريکا در روند مذاکرات صلح

یک مقام سازمان آزادیبخش فلسطین ، ساف ، روز یکشنبه گفت نقش آمریکا در احیای مذاکرات صلح میان فلسطینی ها و اسرائیل بی اعتبار شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری شین هوا  ، حنان عشراوی ، از اعضای کمیته اجرایی ساف گفت :«دولت باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا اسرائیل را از هرگونه جواب گویی معاف کرده و به بهای از دست رفتن فرصت های صلح و اجرا نشدن قوانین بین المللی ، اسرائیل را در اولویت قرار داده
است.»

عشراوی این اظهارات را در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا بیان کرد که به درخواست واشنگتن برچسب زدن روی محصولات صادراتی شهرک های یهودی نشین کرانه باختری رود اردن را به تاخیر انداخته است.

هدف از زدن این برچسب ها این است که مردم با شناسایی آنها بتوانند این محصولات را که در سرزمین های اشغالی تولید می شوند تحریم کنند. بخش اعظم جامعه بین المللی شهرک های یهودی نشین احداث شده در کرانه باختری را غیرقانونی می داند.

عشراوی گفت آمریکا با نقشی که ایفا می کند اسرائیل را در اجرای برنامه شهرک سازی تشویق می کند و موجب می شود اسرائیل بدون مواجه با هیچ گونه عامل بازدارنده به سرقت زمین ها ادامه دهد.
برچسب ها: آمریکا ، مذاکرات ، صلح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.