سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باحضور علی کفاشیان

نشست بررسی مشکلات تیم شهرداری تبریز برگزار شد

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: جلسه بررسی وضعیت تیم فوتبال شهرداری تبریز و اتفاقات پیش آمده با علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، این جلسه با حضور علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، قره سیدی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، جواد ششگلانی رییس هیات فوتبال استان، میر معصوم سهرابی معاون ورزش شهرداری تبریز و مسگری وکیل تیم شهرداری تبریز برگزار شد.

در این نشست بعد از ارائه لایحه دفاعیه باشگاه شهرداری و نقطه نظرات و راهکارها و دفاعیات توسط وکیل حقوقی این تیم مقرر شد جلسه ای با حضور کمیته استیناف و وکیل حقوقی باشگاه شهرداری تبریز برگزار تا برخی ابهامات پرونده برطرف شود.

اسبقیان در این جلسه گفت: فوتبال آذربایجان شرقی در چندین سال گذشته همواره توانایی خود را به فوتبال کشور و حتی آسیا نشان داده و با تماشاگران پرشورو و فهیم خود و ارائه بازی های زیبای تیم تراکتورسازی، گسترش فولاد و شهرداری شور و شعف خاصی در ورزش فوتبال کشور بوجود آورده است.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی افزود: با فوتبال ناپاک و مسائل تبانی به شدت مخالف هستیم و برای مبارزه با این مقوله تمام ابزارها و اقدامات نظارتی خود را به کار خواهیم گرفت ولی حال با این همه افتخارات نباید کمیته انظباطی فدراسیون فوتبال با جوسازی های برخی افراد سودجو، دلسردی را در بین مدیران شهرداری تبریز و استانی بوجود آورده و این در حالی است که شهردار تبریز به عنوان حامی باشگاه شهرداری به هیچ عنوان اجازه دغل بازی و کارهای غیراخلاقی را در امر ورزش به هیچ کس نمی دهد.

سید محمد شروین اسبقیان مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تصریح کرد: در این خصوص استاندار آذربایجانشرقی برای پیگیری این امر دستورات لازم را صادر کرده که انشاء اله با حسن نیت فدراسیون فوتبال مشکلات این تیم برطرف شود./زر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.