سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عاري: گزینه‌ ما،سرمربی‌ داخلی است و با خارجی‌ها کار نمی‌کنیم

سرپرست فجر سپاسی شيراز گفت: در هفته آینده جلسه‌ای را با هیئت مدیره برای انتخاب سرمربی‌ خواهیم گذاشت.

محمد عاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص سرمربی‌ فصل آینده این تیم بیان کرد: هفته آینده جلسه‌ای را با هیئت مدیره در خصوص انتخاب سرمربی‌ خواهیم گذاشت و یاوری یکی از گزینه‌های اصلی ما خواهد بود.

سرپرست فجر سپاسی شیراز در خصوص گزینه‌های دیگر افزود: به غیر از یاوری ما گزینه‌های داخلی دیگری را هم مدنظر داریم ما هرگز با هیچ مربی خارجی مذاکره نخواهیم کرد، فصل پیش یک بازیکن‌ خارجی به تیم اضافه کردیم که اشتباه محض بود.

وی در خصوص قرار داد بازیکنان در فصل آینده اظهار کرد: 60تا 70 در قرارداد بازیکنان ما پایان یافته است اما تا تکلیف سرمربی‌ تیم متخصص نشود نمی‌توانیم با بازیکن‌ تمدید کنیم زیرا این وظیفه سرمربی‌ تیم است که بازیکن‌ مورد نظر را در پیست‌های مختلف انتخاب کند.

عاري در ادامه افزود: ما بودجه خود را به مربي اعلام می‌کنیم و او براساس بودجه مدنظر گزینه‌های خود را انتخاب خواهد کرد.

وي در خصوص نظری تصريح کرد: نظری قراردادش‌ با فجر به پایان رسیده و از سوی باشگاه استقلال هم پیشنهادی داشته است و به احتمال زیاد به استقلال خواهد رفت.

عاري در ارتباط با اردوی پیش از فصل اظهار کرد: ما اردویی‌ خواهیم داشت اما داخلی است و به خارج از کشور نخواهیم رفت به احتمال زیاد به اردبیل یا تهران می‌رویم زیرا برای تابستان آب‌ و هوای مناسبی دارد و برای نیم فصل هم اردوی کیش یا بروجرد را مدنظر گرفته‌ایم.

سرپرست فجر در پاسخ به سوال شروع انجام تمرینات بیان کرد: به محض مشخص شدن سرمربی‌ ما تمرینات بازیکنان را آغاز خواهیم کرد حتی اگر چهار یا پنج بازیکن‌ باشند.

وی در ارتباط با برنامه‌های هیئت مدیره و مسئولان تیم برای لیگ سیزدهم بیان کرد: برنامه های خوبی را برای فصل آینده برای تیم داریم و می‌خواهیم تیم را تا بالای جدول قرار دهیم./مح
برچسب ها: عاری ، فجر ، سپاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.