سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/توسط بسیجیان ناحیه امام حسن (ع) قم صورت گرفت؛

کمک 132 میلیون ریالی به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی

معاون بسیج سازندگی ناحیه امام حسن (ع) گفت: بسیجیان ناحیه امام حسن (ع) پس از دریافت خبر ناگوار زلزله آذربایجان شرقی بیش از 132 میلیون ریال کمک نقدی و بیش از پنج ماشین لوازم غیر نقدی برای کمک به زلزله زدگان ارسال کردند.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حسینعلی ملایی به تشریح فعالیت‌های بسیج سازندگی ناحیه مقاومت امام حسن (ع) در سال گذشته پرداخت و اظهار داشت: پیرو تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم تحقق اقتصاد مقاومتی و جهاد اقتصادی، بسیجیان ناحیه امام حسن (ع) در سال گذشته اقدامات متعددی را در راستای تحقق این رهنمود مقام عظمای ولایت انجام دادند.

ملایی افزود: همچنین برای رفع محرومیت از چهره استان بیش از 20 گروه جهادی را به مناطق محروم برای مرمت و بازسازی اعزام کرده و در این اعزام‌ها بیش از چهار باب مسجد، سه باب خانه، یک کتابخانه و همچنین اجرای دو پروژه آبرسانی شرب روستایی و کشاورزی احداث شده است.

وی ادامه داد: اعزام بیش از دو هزار و 330 نفر نیروی جهادی برادر و خواهر در قالب 115 حلقه صالحین به اردوهای یک روزه برای محرومیت زدایی و غبار روبی مساجد، امامزاده‌ها و مزار شهدا و همچنین کمک به کار کشاورزی از جمله پنبه چینی و برداشت چغندر از جمله فعالیت‌های انجام شده توسط بسیجیان این ناحیه بوده است.

معاون بسیج سازندگی ناحیه امام حسن (ع) به اعزام بیش از 120 نفر دانش آموز در قالب اردوی هجرت برای رنگ کاری و مرمت و بازسازی بیش از 14 مدرسه در مناطق محروم شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: بسیجیان جهادگر ناحیه امام حسن(ع) در سالی که به فرموده مقام عظمای ولایت، سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است کمر همت بسته تا در زمینه‌های گوناگون زمینه تحقق حماسه اقتصادی را فراهم کرده و این فرمان رهبر معظم انقلاب را جامه عمل بپوشانیم./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.