سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیر ساخت های محافل صنعتی و دانشگاهی:

موجب توسعه پایداری مهندسی بافت در کشور شده است

بنا به گفته رئیس کنگره مهندسی بافت شناسی و پزشکی: محققین با ایجاد رشد خود جوش در این زمینه و ایجاد زیر ساخت های توسعه پایداری رشد را در کشور تضمین می کنند.

دکتر صمدی کوچکسرایی،رئیس کنگره مهندسی بافت شناسی و پزشکی باز ساختی ایران درگفتگو با خبرنگار  علمي باشگاه خبرنگاران گفت:از موضوعاتی که در این کنگره 3 روزه بحث می شود،مقایسه بین وضعیت مهندسی بافت در ایران که به صورت کتاب شناختی بروی وضعیت مهندسی بافت و سلول های بنیادی در کشور،منطقه و دنیا صورت گرفته است.

وی ضمن اشاره به انتشارات بردن ده مهندسی بافت و انجام مدل سازی ها در این زمینه بیان کرد:در سال 201 به بعد بیشترین انتشارات بردن ده مهندسی بافت بروی سلول های بنیادی کشور بوده است و تمام مقالات در سراسر دنیا را جمع آوری کرده که اقدام به مدل سازی از روش های ریاضی کرده ایم.


صمدی کوچکسرایی ضمن بیان به رشد برون دهی علمی ایران در مقایسه با کشورهای دیگر عنوان کرد: ایران در حوزه مهندسی بافت،سلول های بنیادی از کشورهای برجسته خاورمیانه محسوب می شود و در دنیا رشد آن درحد متوسط است. 


وی درخصوص رشد خودجوش مهندسی بافت و ایجاد آن توسط محققین این رشته عنوان کرد:
محققین با ایجاد رشد خودجوش در این زمینه و وجود نیروهای انسانی قابل توجه،آزمایشگاههای مجهز چه از نظر محافل صنعتی و دانشگاهی زیر ساخت هایی را طراحی کرده که این زیرساخت ها،توسعه پایداری رشد را در کشور تضمیین می کند./ع2

برچسب ها: مهندسی ، بافت ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.