سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

اعلام نتایج بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، از بررسی و اعلام نتایج پرونده های داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

یزدان جلالی، با اعلام این خبر به خبرنگاران استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نتیجه بررسی اعتراضات افرادی كه صلاحیت آنان در هیأت های نظارت شهرستانی و استانی احراز نشده است، تكمیل و به فرمانداری های استان ابلاغ شد.

وی اضافه كرد: افرادی كه در این مرحله نیز بنا به هر دلیلی ردصلاحیت شدند، از روز شنبه 28 اردیبهشت ماه به مدت چهار روز یعنی تا اول خردادماه فرصت دارند، شكایت خود را به هیات های نظارت شهرستان اعلام كنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری افزود: هیأت های نظارت شهرستان نیز از دوم تا 11 خردادماه به شكایت داوطلبانی كه از سوی هیات اجرایی یا هیات نظارت رد صلاحیت شده اند، رسیدگی می كنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار چهارمحال و بختیاری، با بیان اینكه نظر قطعی ونهایی هیات های نظارت شهرستان در خصوص شكایت داوطلبان رد صلاحیت شده ۱۲خرداد ماه اعلام خواهد شد، گفت: پس از اعلام نتیجه نهایی بررسی صلاحیت ها، فرمانداری ها و بخشداری ها به مدت سه روز باید نسبت به انتشار آگهی نامزدها اقدام كنند.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تأكید كرد: اسامی نهایی نامزدها تا شروع تبلیغات انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی، ابلاغ می شود و منتخبان یك هفته فرصت تبلیغات دارند.

بیش از 4 هزار نفر در استان چهارمحال و بختیاری، برای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام كرده اند.

انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 24 خردادماه سال جاری همزمان با سراسر كشور، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود. /س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.