سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/ رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور:

باید تمدن ملتمان را به دنیا بشناسانیم

همايش تجليل از هنرمندان شهرستانهاي غربی استان کرمانشاه با حضور جمعي از مسئولين و 300 نفر از اهالي هنر در اسلام آباد غرب برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه


دكتر حسين قناديان رئيس سازمان بسيج هنرمندان كشور در این مراسم،گفت: بايد تلاش كرد تا اصالت هنر و هويت واقعي خود را پيدا كرد و با كمك خلاقيت و هنر جوانان با ذوق و خوش سليقه، تمدن ملتمان را به دنيا بشناسانيم و حمله هاي فرهنگي دشمنان را نقش بر آب كنيم.

وی گفت: وظيفه هنرمندان اين است كه موقعيت مكاني و زماني و رسالت هنري خود را بدانند و اين را درك كنند كه مورد توجه و اقبال عمومي و الگوي رفتاري مردم هستند، پس بايد اين رسالت سنگين را به سرانجام برسانند و در ترويج فرهنگ و ارزشها و انتقال آن به نسلهاي بعدي تلاش نمايند.

قنادیان بااشاره به حماسه ی پیش رو گفت: حضور پرشكوه مردم در انتخابات آرامش و ثبات جامعه كه دشمن بدنبال برهم زدن آن است را بدنبال دارد و همه هنرمندان بايد با حضور پرشور در اين حماسه سياسي حضور داشته باشند.در پايان اين مراسم از 60 نفر از هنرمندان عرصه هاي موسيقي، تئاتر، خوشنويسي، صنايع دستي، شعر و پيشكسوتان هنرمند شهرستانهاي اسلام آباد غرب، سرپل ذهاب،دالاهو، گيلانغرب و قصرشيرين با اهدا لوح يادبود تجليل بعمل آمد./س

برچسب ها: کرمانشاه ، غرب ، هنرمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.