سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

900 میلیون دیوایس فعال مبتنی بر اندروید در دنیا وجود دارد

در محبوبیت اندروید هیچ شکی نیست، بروزرسانی های متعدد، رابط های کاربری متنوع و اپلیکیشن های فراوان همگی جز عوامل محبوبیت پیش از حد این سیستم عامل به حساب می آیند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، هم اکنون با آماری که توسط گوگل در I/O2013 منتشر شد، قدرت اندروید در بازارهای جهانی و محبوبیت آن میان کاربران بیش از پیش نمایان شده است.



بر اساس این آمار گوگل توانسته است، در سال 2011 بیش از 100 میلیون گجت مبتنی بر پلتفرم اندروید را فعال کند، رقمی که در سال 2012 تا چهاربرابر رشد داشته است و به بیش از 400 میلیون دستگاه رسیده، و هم اکنون این رقم برای سال 2013، به بیش از 900 میلیون دستگاه مبتنی بر اندروید رسیده است.



Sundar Pichai رییس جدید پروژه توسعه اندروید در این رابطه می گوید: تعداد دستگاه های مبتنی بر پلتفرم اندروید بسیار چشمگیر می باشد، اما باید بگویم، ما در کره ای زندگی می کنیم که جمعیت آن بالغ بر 7 میلیارد نفر می باشد!!!


گویا تنها زمانی مدیران گوگل در مورد تعداد فعال دستگاه های اندرویدی راضی خواهند شد، که به ازای هر نفر یک دیوایس فعال مبتنی بر پلتفرم اندروید وجود داشته باشد. در هر حال عملکرد گوگل در این بخش فوق العاده و روبه رشد بوده است، به طوری که در سه ماه ی اول سال جاری میلادی توانسته بیش از 75 درصد از دستگاه های فروخته شده، را به پلتفرم خود اختصاص دهد.



برچسب ها: گوگل ، اندروید ، اپلیکیشن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.