سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ايمان باوري براي رد شدن از پيچ هاي خطرناك

انسان ها هميشه از تنهايي مي هراسند زيرا كه تنهايي براي فرد آزار دهنده و وي را از آرزوها دور مي كند.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران، يك كارشناس مذهبي بيان كرد: مهمترين نگراني و ترس كه همواره  انسانها با آن مواجه هستند تنهايي و غربت و احساس بي ياور بودن در زندگي روز مره است.
وقتي تنهايي به سراغ آدم مي آيد نگراني وجودش را فرا مي گيرد و احساس مي كند كه ديگر كسي در كناروي نيست وهمه او را رها كرده اند.
علم الهدي اذعان داشت: انسانهايي كه احساس بي ياور بودن دارند به بن بست مي رسند و در اين انديشه اند كه كسي نيست كه در زندگي آنها را كمك  ياري دهد و به همين علت تمام آرزوها ي خود را بر باد رفته و در اين انديشه اند كه به انتهاي خط رسيده اند.
وي افزود: افراد تنها فكر ميكنند جز مرگ چاره اي براي آنها وجود ندارد وهمين فكر باعث مي شود كه دست به خودكشي زده و يا درگوشه اي قدرت گرفته و دچار افسردگي شوند.
خداوند هرگز انسان هاي تنها را دوست ندارد به اين دليل كه تنهايي را فقط مخصوص خود ميدانند.
علم الهدي كارشناس مذهبي تصريح كرد: نظام آفرينش خود را به انسانها  به گونه اي معرفي كرده است كه هرگز تنها و روياهاي شما خيالي نيست و نيز مي فرمايد : همواره در كمينگاه شما نشسته ام تا دچار تنهايي و ترس نشويد.
وي افزود: خداوند ميگويد من فرياد زندگي شما و همچنين سنگ  صبور شما مي شوم تا ايمان و اعتماد خود را به باورهاي ديني بالا ببريد و در پيچ ها ي خطرناك زندگي از سختي ها عبور كنيد.
وقتي كه انسان به خود و خداي خود اعتماد  و باور داشته باشد ديگر نيازي به تنها ماندن ندارد ،‌زيرا كه هميشه خالقي مهربان براي ياري گرفتن دارد.
علم الهدي خاطر نشان كرد: در زندگي اميد را پيشه اهداف خود سازيد و هرگز احساس تنهايي نكنيد و بدانيد كه خداوند در تمام مراحل زندگي شما را ياري خواهد كرد.
فراموش نكنيم كه ماخالقي داريم كه مي تواند در تمام مراحل زندگي ما را ياري دهد و ما را به اهداف و آرزوهاي خود برساند پس ديگر ترس از تنهايي براي افراد معنايي ندارد/ز
 

برچسب ها: ایمان ، آرزو ، تنهایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.