سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشت شهر عشق در موزه فلسطين

موزه هنرهاي معاصر فلسطين با همكاري انجمن عكاسان انقلاب و دفاع مقدس نمايشگاه عكسي با عنوان «هشت شهر عشق» را برگزار مي‌كند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي فرهنگستان هنر، اين نمايشگاه كه به مناسبت روز آزاد سازي خرمشهر برگزار مي‌شود، عكس‌هايي خاطره‌انگيز از هشت سال دفاع مقدس است كه عكاس جنگ «‌سعيد حاجي خاني» از آن دوران عكسبرداري كرده است. در اين نمايشگاه ۴۰ عکس رنگي در ابعاد ۷۰×۵۰ و ۷۰×۱۰۰ از تصاويري از رزمندگان هشت سال جنگ تحميلي به نمايش در مي‌آيد.

سعيد حاجي خاني داراي مدرک درجه سه هنري از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي است كه مسئول توليد هنري، فرهنگي قرارگاه خاتم الانبياء و لشکر علي ابن ابي طالب سپاه در سال‌هاي جنگ بوده است و در حال حاضر در حوزه فيلمسازي فعاليت مي‌کند و مسئوليت انجمن سينماي جوان شهرستان ابهر را بر عهده دارد.

نمايشگاه عكس دفاع مقدس «هشت شهر عشق» چهارشنبه، اول خرداد ساعت 17 افتتاح مي‌شود و تا30 خرداد نيز ادامه دارد. علاقه‌مندان براي بازديد از اين نمايشگاه مي‌‌توانند به نشاني ميدان فلسطين، خيابان شهيد برادران مظفر، تقاطع خيابان بزرگمهر، شماره 74 مراجعه نمايند. ساعات بازديد از اين نمايشگاه به غير روزهاي تعطيل «شنبه تا چهارشنبه» ساعت 10 تا 17 و روزهاي پنجشنبه ساعت 10 تا 15 است./ي2
برچسب ها: هشت ، شهر عشق ، موزه ، فلسطین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.