سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رصد 100 نقطه پرخطر توسط دوربین های هوشمند

مدیر کل حریم شهرداری تهران از نصب دوربین در حرایم 10 گانه شهر تهران خبر داد.

سید صباح الدین متقی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در راستای صیانت از حریم امسال طرحی را در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم 2 رویکرد را دنبال کنیم.

وی با اشاره به کنترل هوشمند حریم اظهار داشت: پایلوت این طرح در منطقه 20 اجرا شد همچنین با توجه به شرایط موجود کلیه نقاط پرخطر حریم از جمله حریم منطقه 20 و 19 و يك را شناسایی کردیم تا با نصب دوربین های مداربسته با برد 5 کیلومتر به بالا تمام اتفاقاتی که در عرصه حریم اتفاق می افتد را رصد کنیم.

وی افزود: در این طرح می توانیم اطلاعات را به همراه دادن هشدار از طریق سیستم سایر همکاران را آگاه کنیم تا نسبت به محو اثر اقدام کنند.

متقی ادامه داد: بررسی های اولیه گویای این است که حدود یک دهم هزینه های فعلی را در بر می گیرد و کاهش چشمگیری در هزینه ها خواهیم داشت.

مدیر کل حریم شهر تهران تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار تا پایان سال دوربین ها خریداری و در نقاط شناسایی شده نصب خواهد شد و در صورتی که در این طرح با چالش مواجه شویم طرح دوم را اجرا می کنیم.

متقی با اشاره به طرح دوم خاطر نشان کرد: در طرح دو حرایم 10 گانه را به صورت صفر تا صدی به شرکت شهربان و حریم بان واگذار کنیم و سال بعد با همین شرایط تحویل بگیریم./ز

 

 

برچسب ها: شهرداری ، دوربین ، هوشمند
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.