سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ياسوج/

حضورحداکثری مردم در انتخابات باعث ارتقا عزت واقتدار نظام خواهد شد

استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت:روابط عمومی ها در شرایط فعلی که ناملایمات و سختی ها افراد جامعه را دلگیر کرده موظفند در جهت ایجاد و نشاط افراد جامعه تلاش کنند.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  سید حسن صابری که در همایش روابط عمومی های استان با تبریک حلول ماه پر خیر و برکت رجب و میلاد با سعادت امام باقر(ع)و گرامیداشت 27اردیبهشت روز روابط عمومی افزود:مقام معظم رهبری خطاب به روابت عمومی ها فرمودند؛«روابط عمومی ها باید دین را ملاک و سر لوحه  کار خود قرار دهند تا به رسالت خود واقف باشد» و مدیران روابط عمومی باید با توجه به مسئولیت سنگینی که به عهده دارند با یگدیگر تبادل اطلاعات کنند و تجربه های خود را در این عرصه به همدیگر منتقل کنند.


وی اظهارکرد:یکی از دلایلی که بسیاری از ارباب رجوع های ما به جاههای مختلف دستگاهها اجرایی مراجع و ‌پاسخ منفی می شوند به این دلیل است که درست نمی دانند به کجا مراجعه کنند که روابط عمومی ها موظف انددر این زمینه شفاف سازی کنند و اهداف، سیاست و خدمات دستگاه خود را به مردم منتقل کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:انتقال حقایق و واقعیت ها به طور معقول از مردم به مسئولان و از مسئولان به مردم باید توسط روابط عمومی ها منتقل کند.

صابری ادامه داد:یک روابط خوب باید این نکته مهم را مدنظر داشته باشد که ضرورت ها و واقعیت که در جامعه وجود دارند اما دشمن شاد کن هستند را منتقل نکند چرا که گاهی این مطالب واقعی ممکن است قبل از اینکه گره از کار ما باز کند باعث خوشحالی دشمن می شود.

وی اضافه کرد:روابط عمومی علاوه بر اینکه باید همیشه آماده باشند تا اطلاعات بگیرند آن را ارزیابی و پالایش و منقل کنند به فرموده مقام معظم رهبری روابط عمومی باید از وعده و وعید های غیر قابل تحقق و غیر قابل اجرا پرهیز کنند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد پرهیز از افراط و تفریط، رعایت اخلاق و ادب اسلامی، پرهیز از گزارشات تکراری و غیر ضروری و داشتن حسن امانت و صداقت از جمله دیگر ویژگی های یک روابط عمومی فعال و پویا به شمار می آید.

صابری با بیان این مطلب که حضورحداکثری مردم در انتخابات باعث ارتقا عزت واقتدار نظام و مایوسی دشمن خواهد شد، بیان کرد:فضای کشور در حال انتخاباتی شدن است ودر روزهای ثبت نام داوطلبین ریاست جمهوری کسانی که احساس تکلیف کردند خود را برای معرفی به مردم در ستاد انتخابات و وزارت کشور حاضر شدند وثبت نام کردند.

وی عنوان کرد:کار صلاحیت این افراد از امروز آغاز می شود و تا 10روز دیگر افراد نهایی و تایید صلاحیت شده به مردم اعلام می شوند که مردم با آگاهی در روز 24خرداد در پای صندوق ها وشعب اخذ رای حاضر خواهند شد که دستگاههای اجرایی می توانند در این مدت 23روز با خدمت بیشتر به مردم، موجبات حضور حداکثری آنها را فراهم کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:هر چقدر حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد عزت واقتدار نظام بالا می رود و دشمن مثل همیشه مایوس خواهد شد.

صابری اضافه کرد:طبق قانون، تامین و تنظیم سلامت انتخابات مهم است و چیزی که در این چند شاهد بودیم برگزاری انتخابات پرشور به نحو مناسب بوده که دشمن به علت ضعف خود از قدرت تشخیص این عزمت وحضور مردم را عاجز است.

وی ابراز کرد:احتمال بروز حوادث ناگوار در انتخابات ریاست جمهوری به دور نیست چراکه استکبار مدام در حال ضربه زدن به انقلاب و نظام اسلامی در سراسر جهان است و انسان آگاه کسی است که پیش بین باشد تا بتواند پیشگیری کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد:به فرموده مقام معظم رهبری داوطلب انتخابات ریاست جمهوری باید کسی باشد که برای اقتصاد، معیشت، امنیت، سلامت، پیشرفت علمی، استقلال کشور نفوذ و کار کرد ملی و بین المللی حرکت کشور به جلو و خنثی کردن حرکت های دشمن تلاش کند.

صابری افزود:به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات مظهر حماسه سیاسی، اقتدار نظام اسلامی، مردم سالاری دینی، اراده ملی و آبروی نظام است و انتخاب هوشمندانه انتخابی است که مردم شخص اصلح را انتخاب کنند.

وی اضافه کرد:از نظر رهبر شخص اصلح شخصی است که درد دین داشته باشد و دین دار باشد ,روحیه مقاومت و دشمن ستیزی داشته باشد,کاری باشد , توجه به سیاست های کلان اقتصادی و تلاش جهت قطع وابستگی کشور به نفت حفظ عزت اسلامی ,خسته نشدن در مقابل مبارزه با استکبار و زنده کردن شعار انقلابی و عدم وابستگی به مراکز قدرت و ثروت از جمله بخشی از سخنان مقام معظم رهبری در مورد ویژگی های یک فرد اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری است که اگر این سخنان را فراموش کنیم دچار مشکل خواهیم شد.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در پایان عنوان کرد:هر کس را شورای نکهبان تایید صلاحیت کند قبل احترام است و با توجه به تعدد نامزدها انتخاباتی با تکیه به سخنان مقام عظمای ولایت بهترین را انتخاب کنیم وسکان هدایت کشور را به دست کسی بسپاریم که در سایه ولایت فقیه و رضای خداوند کشور را اداره کند.

حسام الدین نبوی زاده، رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج نیز گفت:اطلاع رسانی از واجبات مهمی است که کشورهای مختلف به عنوان سلاح در مقابل دشمنان خود استفاده می کنند.

وی افزود:روابط عمومی ها با اطلاع رسانی عجین شده اند و همه روابط عمومی را با یک بخش اطلاع رسانی می شناسند و هر روابط عمومی نقش مهمی در جلب رضایت مردم نسبت به نظام اسلامی دارد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج اضافه کرد:اخیرا گروهی از سلفی ها در برخی از کشورها به نام اسلام دست به کارهای و اقداماتی می زنند که چهره اسلام را سیاه و مخدوش نشان دهد و این افراد مانند ابوسفیان و ابو لهب که به پیکر حضرت حمزه بی احترامی کردند در اقدامی شرم آور به صحابی جلیل القدر پیامبر (ص) توهین کردند.

نبوی زاده بیان کرد:در سال گذشته سایت دانشگاه علوم پزشکی حدود 2هزار خبر را در پرتال خود قرار داد.

همچنین مسلم رحیمی، مدیر کل صدا وسیمای کهگیلویه و بویراحمد در این همایش گفت:صدا وسیمای استان در خدمت مدیران روابط عمومی است و تمام کارهها واقدامات روابط عمومی ها در روزهای منتهی به انتخابات تحت شعاع حماسه سیاسی خواهد بود.

وی به دیدار مقام معظم رهبری در روزهای اخیر با اقشار مختلف جامعه اشاره کرد و افزود: حادثه پیش رو آن فدر مهم وحساس است که مقام معظم رهبری در هفته دو دیدار با مردم دارند و آنها را نسبت به حساسیت پیش رو آگاه می کنند و وقتی رهبری بر حضور در انتخابات تاکید دارند قطعا نقش، سهم و مسئولیت ما نسبت به انتخابات مهم و حساس پیش رو صد چندان خواهد شد.

مدیر کل صدا وسیمای کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد:شمارش معکوس روز اتنخابات در رسانه ملی و شبکه استانی آغاز شده که انشاءالله 14خرداد سالجاری به مانند سالهای قبل در تاریخ سراسر افتخار جمهوری اسلامی ایران نقش خواهد بست.

رحیمی به تقارن 3خرداد با 13رجب اشاره کرد و ادامه داد:سه خرداد سالروز آزادی غرور آفرین خرمشهر قهرمان ومیلاد با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)همایش عظیم ولایت را در استان خواهیم داشت ضمن اینکه جشن ها اعیاد پیش رو را در شهرستان ها برگزار  خواهیم کرد./ج1

برچسب ها: یاسوج ، انتخابات ، ملاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.