سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهار محال و بختیاری/

323 فقره تسهیلات کارگشایی به مددجویان کوهرنگ پرداخت شد

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهرنگ گفت: در سال گذشته 323 فقره وام کارگشایی به نیازمندان این شهرستان اعطا شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران فریدون فاضلی اظهار کرد: در یک سال گذشته 323 فقره تسهیلات کارگشایی به نیازمندان این شهرستان اعطا شد.

وی از تخصیص 3 میلیارد و 320 میلیون ریال اعتبار برای پرداخت این تسهیلات خبر داد و گفت:  اعتبار تخصیصی به‌منظور پرداخت تسهیلات کارگشایی در سال‌جاری افزایش خواهد یافت.

فاضلی در ادامه همچنین با اشاره به پرداخت 237 فقره تسهیلات دامداری در این شهرستان، افزود: در یک سال گذشته 237 فقره تسهیلات دامداری به نیازمندان شهرستان کوهرنگ اعطا شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوهرنگ افزود: این تسهیلات به مبلغ 11 میلیارد و 464 میلیون ریال بود که به‌منظور ایجاد اشتغال و درآمد افزایی نیازمندان پرداخت شد.در سال‌جاری تسهیلات بیشتری برای خودکفایی و اشتغالزایی نیازمندان این شهرستان اختصاص خواهد یافت.

فاضلی تصریح کرد: این نهاد همه تلاش خود را برای هدایت مادی و معنوی افراد نیازمند به سمت خودکفایی و بهره‌گیری از توان و ظرفیت مددجویان به‌ کار گرفته و این مهم در اجرای هر طرح اشتغال به‌عنوان یک هدف مهم محسوب می‌شود.

وی ایجاد فرصت‌های شغلی و توان‌افزایی مردم، خودکفایی و کاریابی برای خانواده‌ها را از دیگر برنامه‌های مهم این نهاد برشمرد و گفت: اهداف اشتغالزایی این نهاد موجب تحکیم بنیان خانواده‌ها، احیای عزت و کرامت فردی، اشاعه فرهنگ کار و تلاش، افزایش سرانه درآمد خانواده و خودباوری مددجویان و کاهش وابستگی آنان به خدمات و حمایت‌های کمیته امداد خواهد شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.