سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/ مدير شركت زاگرس ‌خودرو؛

توليدات این شرکت تاكنون به 60 كشور جهان صادر شده است

مهندس صبايي گفت: كيفيت، رضايت‌مندي مشتري و استفاده از نيروي انساني كارآمد هدف اين شركت است.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران لرستان وي افزود:: شركت زاگرس‌خودرو در سال 1375 توسط بخش خصوصي در شهرستان بروجرد تأسيس شد و با همكاري پروتون مالزي اولين خودروي خود را در مهرماه سال 1380 تحت عنوان پروتون - ويرا كه در اصل همان لانسر ميتسوبيشي است، روانه‌ي بازار كرد.

وي با بيان اين كه توليدات شركت زاگرس خوردو بروجرد تاكنون به 60 كشور جهان صادر و مورد استقبال گسترده قرار گرفته است، اعلام كرد: بزرگ‌ترين مصرف‌كننده‌ی خودروي پروتون پس از مالزي كشور انگلستان است.

صبايي با اشاره به اين‌كه شركت زاگرس‌خودروی بروجرد در سال 48 هزار دستگاه خودرو توليد مي‌كند، يادآور شد: هم‌اكنون به عنوان بزرگ‌ترين واحد خصوصي خودورسازي كشور مطرح بوده و توانايي توليد 50 هزار دستگاه خودرو در سال را دارد.

وي مساحت اين شركت را دو هزار و 500 متر مربع برشمرد و گفت: طرح توسعه و سرمايه‌گذاري خطوط جديد با هدف توليد 150 هزار دستگاه در سال در دست بررسي است.

دومين شركت ISOTS در سال 2007،‌ رتبه‌ی اول خدمات پس از فروش در سال 2008 در ايران، بهترين پيمانكار گروه صنعتي سايپا در زمينه‌ي رنگ‌آميزي بدنه‌ي پرايد و توليد با كيفيت‌ترين وانت در ايران با اخذ كم‌ترين نمره‌ي منفي از جمله افتخارات شركت زاگرس‌خودرو بروجرد بود كه صبايي به آن اشاره كرد./س

برچسب ها: خودروسازی ، بروجرد ، صادر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.