سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

25 هزار واحد مسکن مهر آماده افتتاح است

فرماندار اردبیل گفت: 25 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل آماده افتتاح است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / کاظم دبیر در جریان بازدید معاون امور عمرانی استاندار اردبیل از پروژه‌های مسکن مهر شهرک کوثر و سینا در اردبیل اظهار داشت: همزمان با سفر رئیس جمهور 818 واحد مسکن مهر کوثر و سینا افتتاح و به صاحبانشان واگذار می‌شود.

وی، افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها را حرکتی ارزشمند توصیف کرد و افزود: کسانی که توانایی خرید یا ساخت را به تنهایی نداشتند با اجرای این پروژه توانسته‌اند سرپناه و مسکن خوبی را برای خود تهیه کنند.

دبیر، مسکن مهر را از اقدامات اساسی و ماندگار دولت خدمتگزار در حوزه خدمات مستقیم به مردم و کسب رضایت آنها توصیف کرد و ادامه داد: دولت با تولید هزاران واحد مسکن مهر در نقاط مختلف، توانسته است یکی از سه مشکل اساسی نسل سوم و چهارم انقلاب را که ممکن است در آینده با مشکلات و معضلاتی روبه‌رو می‌شدند تا حد زیادی برطرف کند.

فرماندار اردبیل در ادامه خاطرنشان کرد: البته روند تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده و نیمه‌تمام ادامه می‌یابد و به نظر می‌رسد، بخشی از پروژه‌های مسکن مهر در شهرستان اردبیل تا هفته دولت تکمیل شده و در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی با قدردانی از همراهی خوب دستگاه‌های خدمات‌رسان و فعال در حوزه زیرساختی نظیر آب، برق، گاز و مخابرات تصریح کرد: با همکاری این نهادها بخش عظیمی از مشکلات و نارسایی‌های احتمالی در واگذاری مسکن مهر برطرف شده و همزمان با سفر رئیس جمهور و گرامیداشت سوم خرداد 25 هزار واحد مسکن مهر در مرکز استان به بهره‌برداری می‌رسد/س 

برچسب ها: اردبیل ، افتتاح ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.