سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امروز" یکشنبه 29 اردیبهشت ماه 92"؛

ورود سامانه بارشی جدید/تشدید بارش ها و کاهش محسوس دما تا روز چهارشنبه

با ورود سامانه بارشی جدید در شمال غرب و غرب رگبار و رعدو برق و وزش باد پیش بینی می شود و طی این دو روز نیز در ساعات بعدازظهر دامنه های البرز و شمال شرق کشور رگبار پراکنده انتظار می رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز" یکشنبه 29 اردیبهشت ماه 92" و فردا "دوشنبه 30 اردیبهشت ماه 92" با ورود سامانه بارشی جدید در شمال غرب و غرب رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود و طی این دو روز نیز در ساعات بعدازظهر دامنه های البرز و شمال شرق کشور رگبار پراکنده انتظار می رود.


براساس این گزارش، فردا با نفوذ شارش های سرد شمالی به سواحل جنوبی دریای خزر بارش باران همراه با کاهش دما در این مناطق آغاز شده و تا چهارشنبه به تناوب ادامه خواهد داشت و همچنین سامانه بارشی قبل هنوز در شمال شرق فعال بوده و باعث رگبار و رعد و برق و وزش باد و در برخی مناطق مستعد بارش تگرگ خواهد بود و همچنین دریای عمان و خلیج فارس بویژه تنگه هرمز و شرق خلیج فارس امروز مواج خواهد بود.

لازم به ذکر است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابری، گاهی وزش باد و در بعدازظهر افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده پیش بینی می شود./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.