سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اروميه/

شناسایی 700 میلیارد ریال اموال مازاد شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی

مدیر عامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی گفت: 700 میلیارد ریال اموال مازاد اداری در شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد شناسایی قرار گرفته است.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، نقی کریمی شنبه شب در جلسه شورای برنامه‌ریزی آذربایجان غربی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان غربی در راستای تحقق برنامه‌های کلان و جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در خصوص خلق حماسه اقتصادی برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

وی با اشاره اقدامات انجام گرفته در این زمینه، تصریح کرد: احداث سد قزل داغ ماکو و تأمین آب مورد نیاز منطقه آزاد تجاری ماکو به زودی اجرایی می‌شود.

کریمی با اشاره به اجرایی شدن این پروژه، افزود: احداث سد قزل داغ ماکو در حوزه آب ریز ارس قرار دارد که با بهره‌‌برداری از آن شاهد تأمین آب منطقه آزاد تجاری ماکو خواهیم بود.

وی با اشاره به مزیت‌های اجرای این طرح، خاطرنشان کرد: در دور چهارم سفر هیئت دولت به آذربایجان غربی، منطقه آزاد تجاری ماکو افتتاح شد که برای راه‌اندازی این منطقه شرکت آب منطقه‌ای در زمینه تأمین آب منطقه آزاد تجاری ماکو برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده است.

کریمی اعلام کرد: با اجرای این طرح شاهد تأمین 10 میلیون مترمکعب آب از طریق سد قره‌‌داغ ماکو به منطقه آزاد تجاری این شهر خواهیم بود.

وی با اشاره به واگذاری اموال مازاد این شرکت در سال جاری، گفت: با توجه به اینکه برخی اموال مازاد بر نیاز این شرکت است، آن‌ها را واگذار می‌کنیم که در این راستا 700 میلیارد ریال اموال مازاد اداری در این شرکت مورد شناسایی قرار گرفته است./ج1

برچسب ها: ارومیه ، اموال ، منطقه ، ماکو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.