سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حبيبي:

هندبال شايستگي حضور در مسابقات جهاني را دارد/در رقابتهاي جام باشگاه هاي آسيا بايد با قدرت ظاهر شويم

مربي اسبق تيم ملي گفت: اردوها در زمان مناسب برگزار مي‌شود و هندبال کشورمان شايستگي حضور در رقابتهاي جهاني را دارد.

عليرضا حبيبي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: اردوهاي آماده‌سازي تيم ملي بزرگسالان که زير نظر کاترلوو مربيان ايران آغاز شده است در زمان مناسبي صورت مي گيرد و فدراسيون مي‌تواند از اين فرصت براي جهاني شدن اين ورزش کشورمان بهره ببرد و در واقع هندبال ايران شايستگي حضور در رقابتهاي جهاني را دارد.

مربي اسبق تيم ملي هندبال کشورمان تصريح کرد: در سال جاري مسابقات قهرماني آسيا را پيش رو داريم و مي‌توانيم با قدرت ظاهر شويم و در انتخابي جهاني نيز شانس داشته باشيم.

حبيبي در ادامه گفت: با توجه به اينکه براي رقابتهاي جهاني آسيا 4 سهميه دارد و تيم‌هاي قطر، کره جنوبي، ژاپن و ايران مي‌توانند به اين مسابقات اعزام شوند.

وي درباره اعلام فدراسيون در خصوص ثبت‌نام تيم‌هاي ليگ برتر تا پايان خرداد گفت: تيم‌ها بايد هر چه سريعتر مدارک خود را به فدراسيون اعزام کنند چرا که در ليگ حرفه‌اي بايد زودتر تيم را بست و اردوهاي آماده‌سازي را هر چه سريعتر آغاز کرد.

سرمربي تيم ثامن‌الحج مشهد اضافه کرد تيم ما يکي از دو نماينده‌اي است که در سال جاري به رقابتهاي جام باشگاههاي آسيا اعزام خواهد شد من شخصا نمِي‌ِدانم که در ثامن خواهم ماند يا نه بايد ديد باشگاه چه تصميمي‌ ميِ‌گيرد و به هر حال بايد قدرتمند ظاهر شد و نماينده شايسته‌اي براي ايران باشيم.

وي گفت: بنا بر اعلام فدراسيون اگر اتفاق خاصي رخ ندهد قرار است مسابقات ليگ برتر از نيمه دوم تير سال جاري برگزار شود ما هم اميدواريم اين رقابتها به موقع آغاز شود و در زمان نامناسب به کار خود پايان دهد.

حبيبي تاکيد کرد: نخستين سال حضور خود را در ليگ برتر تجربه کرديم و مقام خوبي هم کسب کرديم (دوم شديم) و بازيکنان تيم عملکرد قابل قبولي از خود ارائه کردند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: اميدوارم در فصل 92 نيز مشهد يکي از تيم‌هاي مدعي باشد و عنوان قهرماني را از آن خود کند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.