سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات:

ضریح جدید سفیر نامدار سیدالشهداء (ع) رونمایی می شود

مهندس حسن پلارک از رونمایی ضریح جدید حضرت مسلم بن عقیل(ع) همزمان با شب میلاد امام علی (ع) در تهران خبر داد.

به  گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران جلسه هماهنگی مراسم رونمایی از ضریح جدید سفیر نامدار حضرت سیدالشهداء (ع) با حضور مهندس پلارک رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و سایر دست اندرکاران ساخت ضریح برگزار شد.
در ابتدای جلسه مهندس پلارک ضمن قدردانی از طراحان، هنرمندان و کلیه دست اندرکاران ساخت ضریح جدید مسلم بن عقیل(ع)، علت ساخت ضریح جدید برای سفیر نامدار حضرت سیدالشهداء (ع) حضرت مسلم بن عقیل(ع) را فرسودگی ضریح قدیمی عنوان کرد .
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات  در ادامه افزود:این ضریح هدیه ای از سوی مردم شریف و دوستدار اهل بیت(ع) و حاصل بیش از 3 سال زحمت شبانه روزی طراحان و هنرمندان ایرانی است که به ساحت مکرم حضرت مسلم بن عقیل(ع) اهداء و بزودی در حرم آن حضرت نصب خواهد شد تا شعیان ایران بار دیگر وفاداری خود را به نهضت عاشورا ، عشق به امام حسین(ع) و اصحاب گرانقدرش اعلام نمایند.
بنابر این گزارش مراسم رونمایی از ضریح جدید مسلم بن عقیل(ع) با حضور مسئولین و شخصیت های مذهبی ایران و عراق همزمان با شب میلاد امام علی (ع) از ساعت 17 لغایت 30/19 در فرهنگسرای خاوران شهر تهران برگزار خواهد شد.
لازم به ذکر است مردم عزیز و دوستدار اهل بیت(ع) می توانند از روز سوم خردادماه به مدت یک هفته از این ضریح در محل فرهنگسرای خاوران بازدید نمایند. /ل

برچسب ها: ضریح ، سفیر ، سیدالشهداء
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.