سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمدی:

شکست تیم آمریکا دلچسب بود/برخی‌ها به دنبال کم رنگ کردن این پیروزی هستند

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران متعقد است علی رغم پیروزی دلچسبی که کشورمان مقابل تیم آمریکا کسب کرد برخی ها به دنبال کم رنگ کردن این موفقیت هستند.

غلامرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: نمی دانیم پیروزی مقتدرانه تيم ملي کشتي آزاد کشورمان با نتيجه 6 بر یک مقابل تیم آمریکا آن هم در کشور خودش کار کوچکی است که برخی دوستان با اظهار نظر های عجیب دوست دارند این موفقیت را کم رنگ جلوه دهد.

مربي تيم ملي کشتي آزاد ايران ادامه داد: تیم آمریکا در اکثر اوزان به غیر وزنهای 66 و 74 کیلوگرم  از نفرات اصلی خود استفاده کرده بود و در واقع ما تیم اصلی این کشور را شکست دادیم.

دارنده دو مدال نقره جهان تصریح کرد: درست است چند کشتی گیر عنوان دار آمریکا در ترکیب این تیم نبودند اما این بدین معنا نیست که این تیم اصلی آنها نبوده بلکه در حال حاضر بهترین های این کشور همین نفراتی بودند که مقابل بچه های ما به میدان آمدند.

محمدی با بیان این که برخی ها همواره به دنبال تخریب هستند، افزود: دوستانی که اعتقاد دارند این ترکیب اصلی آمریکا نبود، بهتر است اطلاعات خود را بروزرسانی کنند چرا که چند هفته قبل در جریان مسابقات انتخابی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد آمریکا بهترین نفرات خود را انتخاب کرد، به طوری که در اوزان 55، 60، 84، 96 و 120 کیلوگرم بهترین ها همین نفرات حاضر در دیدار مقابل ایران بودند.

دارنده دو مدال برنز جهان در ادامه اظهار داشت: بی شک بچه ها با کشتی های بی نقص خود توانستند همچون مسابقات جام جهانی شکستی سخت را به آمریکا تحمیل کنند اما مهمتراز نتیجه  قدم مثبتی بود برای حفظ کشتی در المپیک 2020 برداشته شد، به اعتقاد همگان با توجه به حضور چشم گیر رسانه های مختلف در سازمان ملل متحد، این اقدام نقش تاثیری گذاری برای حفظ این رشته باستانی در المپیک خواهد شد./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.