سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شوهاني طي تذكري:

كمبود داروي بيماران خاص جان آنان را به خطر انداخته است

نماينده ايلام در مجلس شوراي اسلامي طي تذكري به وزير بهداشت گفت: تامين داروهاي بيماران خاص با مشكل مواجه است كه اين امر جان بيماران را به خطر انداخته است.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، احمد شوهاني نماينده ايلام، شيروان، چرداول، ايوان و مهران در صحن علني امروز (شنبه 28 ارديبهشت‌ماه) مجلس طي تذكري خطاب به وزارت بهداشت در مورد تامين داروهاي بيماران خاص گفت: برخي از بيماران به دنبال تهيه دارو هستند اما نمي‌توانند داروهاي خود را تهيه کنند و جان بيماران به خطر افتاده است.

شوهاني همچنين در مورد قانون منع به کارگيري افراد بازنشسته و بازخريد شده بيان کرد: چرا علي‌رغم تخصيص قانون در مورد منع افراد بازخريد شده و بازنشسته، اين افراد دوباره به کار گرفته مي شوند؟ حتي در مواردي به عنوان مدير بانک شبه دولتي در چند شغل فعاليت مي‌کنند در حاليکه ميليون‌ها جوان بيکار داريم اين مسئله ظلم آشکار است.

نماينده شيروان همچنين خطاب به وزير صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: در سال‌هاي گذشته از طرفي شاهد برگزاري جشن خودکفايي گندم بوديم اما از طرف ديگر شاهد واردات گندم با ارز مرجع هستيم و اين در حالي است که گندم توليد داخل با تنگ نظري از کشاروزان خريداري مي‌شود آن هم با مبلغي بسيار پايين‌تر از مبلغ پيشنهادي دلالان عراق، بايد به اين مسئله توجه کرد که اگر امسال 6 ميليون تن گندم وارد کرديم اين رقم در سال آينده به 10 ميليون تن خواهد رسيد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: دارو ، بیماران ، بهداشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.