سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد/

آثار یک هزار هنرمند به جشنواره بام ایران رسید

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری، از دریافت آثار بیش از یک هزار هنرمندان از سوی دبیرخانه جشنواره بام ایران خبر داد.

حسین گنجی گفت: آثار فیلم، عکس و فیلم نامه بیش از یک هزار هنرمند از 15 استان کشور به دبیرخانه چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان ارسال شده است.
وی افزود: چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از تاریخ دهم تا سیزدهم تیرماه سال 1392 به مدت چهار روز در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
گنجی تصریح کرد: این جشنواره با حضور هنرمندان استانهای آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، کرمان، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، خوزستان، لرستان، مرکزی و چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری یاداور شد: هنرمندان فقط تا پایان وقت اداری امروز فرصت دارند جهت شرکت در جشنواره و ثبت نام به روش اینترنتی به سایت انجمن به نشانی www.iycs.ir  مراجعه کنند.
وی گفت: این جشنواره در سه بخش فیلم کوتاه، عکس و فیلمنامه برگزار خواهد شد.
چهل و نهمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان از سوی انجمن سینمای جوانان ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد با عنوان بام ایران برگزار خواهد شد./س
برچسب ها: آثار ، هنرمند ، جشنواره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.