سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برپایی 60 ایستگاه تندرستی در منطقه 7

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 7 از برپایی 60 ایستگاه تندرستی در سطح منطقه ویژه بانوان و آقایان خبر داد.

به  گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  محمود منیعی  گفت: به منظور ارتقاء سطح سلامت جامعه و تشویق و ترعیب شهروندان به انجام حرکات ورزشی 60 ایستگاه تندرستی ویژه بانوان و آقایان در این منطقه برپا شد.
 
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه  افزود: در حال حاضر 36 ایستگاه ورزشی ویژه بانوان و 24 ایستگاه ورزشی ویژه آقایان در بوستانها و مراکز ورزشی منطقه فعال است و شهروندان می توانند برای سلامت جسم و روح خود در برنامه های ورزش صبحگاهی شرکت کنند.
 
وی افزود: این طرح با هدف ایجاد محیط های مناسب برای ورزش صبحگاهی و فرهنگ سازی جهت توسعه ورزش همگانی در جامعه اجرا شده و شهروندان زیر نظر مربی ورزشی به انجام حرکت های آمادگی جسمانی می پردازند .
 
به گفته معاون فرهنگی اجتماعی منطقه این ایستگاههای ورزشی در بوستانهای اندیشه، سپیدار ، باغ موزه، توکلی، جوان، شهید آوینی، آزادگان و برزگر برپاشده است.  همچنین در کنار حرکات ورزشی امکان استفاده از دستگاه ها و لوازم ورزشی نیز برای شهروندان در  بوستانها فراهم شده و پس از تمرینات نرمشی می توان از این دستگاهها برای تکمیل حرکات استفاده کرد.
 
منیعی تصریح کرد : از 24 ایستگاه ورزشی ویژه آقایان، چهار ایستگاه به ورزشهای تخصصی  شامل دو ایستگاه تخصصی در باغ موزه قصر و دو ایستگاه رزمی وشو در بوستان جوان و سه ایستگاه تخصصی بانوان شامل دو ایستگاه تخصصی بدمینتون در بوستان اندیشه و باغ موزه قصر و  ایستگاه تناسب اندام در بوستان جوان اختصاص یافته است.
 
وی یادآور شد: در بخش ورزش بانوان هر ماه یکبار مسابقات زنگ ورزش در رشته های مختلف  و در پایان هر فصل نیز مسابقات فصلی برگزار می شود./ل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.