سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمانشاه/

معرفی ویژگیهای یک مادربرد نسل جدید

یک کارشناس فروش محصولات رایانه ای، گفت: شرکت رایانه ای Asus پس از يک وقفه و عقب ماندن از رقبا دیرینه خود همچون msi و گیگابایت، توانست نسل جديد مادربوردهاي خود مجهز به چيپست Z87 اينتل را معرفی کند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

معراج هلشی گفت: این مادربردها در سری مادربوردهاي سري ROG و TUF هستند.

وی افزود: شرکت رایانه ای Asus با طرح جديد در رنگ برد و هیتسینگها براي مادربرد های جدید آنها را با نسل قبل متمايز کرده است.

هلشی افزود: در مادربوردهاي کلاسيک از رنگ هاي سياه، سفيد و طلايي استفاده شده و به مدار ولتاژ Digi+VRM مجهز شده است. بهترین مادربرد اين سری، مادربورد Z87Delux است که گرماي مدار رگلاتور 16 فاز آن به کمک دو هیت سينک آلومينيومي که با يک لوله انتقال حرارت متصل به یکدیگر، دفع می شود.

این کارشناس فروش محصولات رایانه ای، خاطرنشان کرد: Z87A ديگر مادربرد از سری مادربوردهاي کلاسيک است که توان مورد نياز پردازنده را از طريق يک مدار تغذيه هشت فاز تامين مي کند. دو اسلات PCI-Express 3.0 نیز، امکان راه اندازی کارت های گرافیکی به صورت CrossfireX يا 2-Way SLI را فراهم مي سازند.

وی یادآور شد: ده پورت SATA 6Gb/s، کارت صداي 8 کاناله، خروجي صداي اپتيکال و پورت شبکه گيگابيتي از ديگر مشخصات اين مادربورد هستند/س

برچسب ها: کرمانشاه ، مادر ، معرفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.