سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گودرزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دانشجويان حضور در انتخابات را بايد يك رسالت تاريخ‌ساز بدانند

معاون سياسي سازمان بسيج دانشجويی گفت: دانشجويان بايد شرکت در فعالیت‌های انتخاباتی در اين دوره حساس، را به عنوان یک رسالت تاریخ‌ساز از جمله وظايف خود بدانند.

"داوود گودرزی" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره نقش و تاثیر دانشجویان در خلق حماسه سیاسی کشور، اظهار داشت: لازمه روشنگری جنبش دانشجویی، رسیدن دانشجو به فهم از شرایط و واقعیات درون جامعه است.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: هر یک از دانشجویان برای نقش‌آفرینی در عرصه انتخابات می‌توانند با آگاهی از شرایط و واقعیات فضای انتخاباتی، دانسته‌های خود را به اطرافیان انتقال دهند.


وی از مصوبه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص برگزاری زودهنگام امتحانات دانشگاهی انتقاد کرد و گفت: این ایام می‌توانست به واسطه انتخابات، شور و نشاطی را در دانشگاه‌ها ایجاد کند، اما به دلیل اعلام این مصوبه، این فرصت از ما گرفته شد.

گودرزی تاکید کرد: دانشجویان باید حضور در فعالیت‌های انتخاباتی این دوره حساس، را به عنوان یک رسالت تاریخ‌ساز و از جمله وظایف اصلی خود بدانند.

معاون سیاسی سازمان بسیج دانشجویی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانشجویان در هنگام فعالیت‌های انتخاباتی درگیر برگزاری امتحانات پایان ترم خود هستند باید از انتخابات غافل نشوند و با رصد اخبار و واقعیات سرنوشت مهم کشور را رقم بزنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.