سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

حماسه سیاسی با حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای حماسه سیاسی را رقم خواهد زد

حجت الاسلام ناصر شکریان در گفتگو  با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران ، انتخابات ریاست جمهوری و شوراها در خرداد 92 را بسیار حساس و حائز اهمیت دانست و افزود : حماسه سیاسی در پرتو حضور در پای صندوق های رای حاصل می شود و بی شک ملت همیشه در صحنه ، بصیر و انقلابی ایران اسلامی دوباره حماسه ساز خواهند شد.

وی افزود: مردم با شرکت در انتخابات در واقع در تعیین سرنوشت خود سهیم می شوند و به عنوان بزرگترین سهام دار در جابجایی مسئولین بلند پایه نظام حضور دارند و این بدان معنی است که انقلاب اسلامی ایران جزو مردمی ترین کشور دنیا محسوب می شود که اداره کنندکان کشورش را خود مشخص می کند.

شکریان ادامه داد : دشمنان انقلاب اسلامی ایران و به خصوص آمریکا و برخی از کشورهای اروپایی آنان درصدد ایجاد شبهه و اخلال در کار انتخابات را از ماه های قبل شروع کرده اند و در این میان برخی از مزدوران و خود فروختگان داخلی نیز آنان را همراهی می کنند که در این خصوص نخبگان و مسئولین نسبت به گسترش بصیرت افزایی در جامعه نقش بسزایی دارند.

شکریان با اشاره به نقش آگاهی های سیاسی در روند برگزاری انتخابات پرشور در جامعه تصریح کرد : همه آنچه که باید در انتخابات مد نظر قرار گیرد در قوانین جمهوری اسلامی وجود دارد از تعیین صلاحیت ها ، نحوه برگزاری انتخابات ، پیگیری و بررسی تخلفات و ... لذا باید سطح آگاهی های سیاسی در جامعه ارتقا یابد./س

برچسب ها: حضور ، پرشور ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.