سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

رتبه برتر کشوری روابط عمومي اداره كل دامپزشكي آذربايجان شرقي

روابط عمومي اداره كل دامپزشكي آذربايجان شرقي در ارزيابي سالانه سازمان دامپزشكي كشور در سال 1391 موفق به كسب رتبه برتر در بين ادارت كل دامپزشكي كشور شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ، به مناسبت 27 ارديبهشت ماه، روز جهاني ارتباطات و روابط عمومي؛ طي مراسمي با حضور رئيس سازمان دامپزشكي كشور با اهداي لوح سپاس، از داود قاسم زاده مسئول روابط عمومي اداره كل دامپزشكي آذربايجان شرقي به عنوان روابط عمومي برتر ادارات كل دامپزشكي استان هاي سراسر كشور قدردانی شد.

اين نتيجه، مربوط به ارزيابي کارشناسان مرکز اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی و روابط عمومي سازمان دامپزشكي كشور در 14 جزء است كه در سال 91صورت گرفته است.

بر اساس این گزارش؛ تنوع و حساسيت بسيار پیچیده فعاليت هاي دامپزشكي کارکرد روابط عمومی ها را سخت تر کرده و در صورتی که درست مدیریت شوند می توانند از ارزش حیاتی برخوردار و در عصر ارتباطات نقش محوري خود را ايفا کنند.

داوود قاسم زاده ، مسئول روابط عمومی اداره كل دامپزشكي استان با اشاره به اینکه حمايت هاي مدير كل و مجموعه همكاران و مديران دامپزشكي استان در خصوص كسب اين موفقيت بسيار موثر بوده گفت: اميد است با حمايتهاي بيش از پيش همكاران و اصحاب رسانه شاهد كسب موفقيتهاي بيشتري باشيم/س

برچسب ها: رتبه ، برتر ، سالانه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.