سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حضور خانواده زنده یاد "منزوی" در اجرای نمایش "مرکب خوانی ارکستر مردگان"

اعضای خانواده زنده یاد حسین منزوی شب گذشته، 27 اردیبهشت ماه، با حضور در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر از نمایش "مرکب خوانی ارکستر مردگان " به کارگردانی محمودرضا رحیمی دیدن کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، محمودرضا رحیمی کارگردان نمایش بعد از پایان اجرای شب گذشته خطاب به تماشاگران گفت: امشب گروه اجرایی نمایش افتخار میزبانی هنرمندان ارزشمندی را دارد که زحمات فراوانی را در عرصه تئاتر کشیده اند که به حضور همه این عزیزان افتخار می کنیم، اما این افتخار وقتی دو چندان می شود که میزبان تعدادی از اعضای خانواده زنده یاد حسین منزوی، غزل سرای نوین ایران، هستیم.

وی ادامه داد: آنچه شما دیدید بضاعت گروه نمایش "نیوشا" بود که امیدوارم مورد پسند شما قرار گرفته باشد. ضمن اینکه باید تاکید کنم امروز شما میزبان ما بودید و من و گروه اجرایی به نوعی مهمان خانواده زنده یاد منزوی بودیم.
بر اساس این گزارش فرزند زنده یاد حسین منزوی نیز پس از پایان اجرا با قدردانی از گروه اجرایی گفت: امشب شاهد اجرای بسیار زیبایی بودم که انتظار آن را نداشتم، زیرا در بسیاری از مقاطع احساساتم را برانگیخت و باعث یادآوری دوره های مختلفی از زندگی من شد که به شدت من را متاثر کرد.
وی افزود: اثر ماهیت واقعی نداشت، اما در مجموع آنچه من دیدم واقعیتی بود که اثر را به یک نمایش بسیار خوب تبدیل کرد و از همین جا لازم است به همه گروه یک خسته نباشید ویژه بگویم. 
نمایش "مرکب خوانی ارکستر مردگان" نوشته حمیدرضا نعیمی و کارگردانی محمودرضا رحیمی تا 7 خردادماه ساعت 19:30 در تالار قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه خواهد بود./ي2
برچسب ها: منزوی ، نمایش ، تئاتر شهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.