سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اذعان روزنامه "گاردين":

فتنه گران و برخي روزنامه‌نگارنماها در آستانه انتخابات ايران دچار ياس و نااميدي شده اند

روزنامه گاردين در گزارش جديد خود با اذعان به ناتواني و عدم محبوبيت جريان فتنه از حال و روز فلاکت بار امروز برخي روزنامه نگارنماهاي فتنه گري سخن گفته که سرخورده شده و به کافه نشيني روي آورده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه گاردين؛ خبرنگار گاردين در ادامه به بحران "هويتي" که يک روزنامه نگار وابسته به جريان فتنه تحت حمايت غرب به آن مبتلا شده مي نويسد و مي افزايد "آرش نام مستعار اوست. او به من گفت که در جستجوي هويت خود مي باشد."
 
اين به اصطلاح روزنامه نگار در ادامه به نام چندين نفر از عناصر فريب خورده ديگر نزديک به جريان فتنه اشاره مي کند که عده اي از آنها بدليل اقدامات خائنانه خود به حاشيه رانده شده و عده اي ديگر در خارج از کشور به سر مي برند و به همکاري با رسانه هاي ضد انقلاب مي پردازند و در اين باره مي افزايد " اساتيد ما(!) افرادي چون "مسعود بهنود" و "اکبر گنجي" هستند."

وي در حالي با افتخار از افرادي امثال "اکبر گنجي" نام مي برد که خيانت هاي آنان به ملت ايران ثابت شده و آنها هم اکنون آواره کشورهاي خارجي هستند و با دستگاههاي اطلاعاتي آمريکا و انگليس به همکاري مي پردازند. 

خبرنگار "گاردين" در ادامه به وضع و حال فلاکت بار اين روزنامه نگاران فريب خورده اشاره مي کند و مي نويسد "آرش  مي گفت "دچار روزمرگي شده ام. من ديگر تعادل روحي و رواني ندارم (!)" 



برچسب ها: کافه ، فتنه ، گاردین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.