سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

برگزاری ششمین جشنواره سراسری شعر بسیج در اردبیل

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل گفت: ششمین جشنواره سراسری شعر بسیج در استان اردبیل برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ عظیم دشتی  در جلسه هماهنگی برگزاری جشنواره سراسری شعر بسیج در اردبیل اظهار داشت: این جشنواره با کسب تجارب سال‌های گذشته و با محورها و موضوعات انقلابی، ارزشی و آرمان‌گرایانه برگزار خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی گفت: سازمان بسیج هنرمندان در راستای فضاسازی فرهنگی و ایجاد جو غالب ارزشی و معرفی و گسترش فرهنگ و مبانی ارزشی بسیج در سطح جامعه با استفاده از ابزارهای هنری و فرهنگی زمینه‌های رشد و بالندگی هر چه بیشتر و بهتر شعر اقدام به برگزاری این جشنواره می‌کند.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل افزود: در این جشنواره ترویج شعر فاخر و مردمی در فضای رقابت سالم و سازنده مدنظر است که انتظار می‌رود در این باب با هدف‌گذاری‌های درست بتوان به آرمان مورد نظر دست پیدا کرد.

دشتی محورهای موضوعی این جشنواره را یادآور شد و ادامه داد: بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قالب عدالت‌طلبی‌، استقلال، آزادگی، استکبار‌ستیزی و دین‌باوری از جمله این مبانی مهم و ارزشمند است.

وی بیداری اسلامی و مقاومت ملل، انتظار، امید و آرمان‌گرایی، مضامین آیینی و اجتماعی به همراه حماسه اقتصادی در آیینه شعر را از جمله محورهای ششمین جشنواره سراسری شعر بسیج اعلام کرد.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان اردبیل همچنین گفت: این جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود و منتخبان استانی در کنار تجلیل در استان به منظور رقابت با منتخبان سایر استان‌های کشور به دبیرخانه مرکزی جشنواره معرفی می‌شوند.

دشتی در ادامه برگزاری چنین جشنواره‌هایی را مفید و موثر در پیشبرد اهداف نظام اسلامی و تبیین بسیاری از حقایق نهضت حسینی و ارزشی این انقلاب توصیف کرد/س 

برچسب ها: اردبیل ، برگزاری ، جشنواره ، شعر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.