سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عزیزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

گفتمان غالب انتخابات 92 مديريت جهادي است

دبيرکل جهادگران ايران اسلامي گفت: در انتخابات ریاست جمهوری يازدهم و چهارمين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفتمان غالب کارآمدی، صداقت و مدیریت جهادی خواهد بود.

"وهاب عزيزي" دبیرکل جهادگران ایران اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: در انتخابات ریاست جمهوری يازدهم و  چهارمين دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا گفتمان غالب کارآمدی، صداقت و مدیریت جهادی خواهد بود.

وي ادامه داد:  مدیریت جهادی توانسته است با عملکرد قابل قبول خود در 6 سال گذشته اعتماد افکار عمومی را بسوی خود معطوف کند چرا که مردم از شعار صرف،حاشیه سازی و جنجال خسته شده‌اند و نیاز امروز جامعه ما استفاده از توانایی، تجربه متخصصان و کارشناسان توانمند و شور و انرژی جوانان است.

عزيزي با اشاره به برنامه‌ريزي جهادگران در انتخابات چهارمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا، خاطر نشان کرد: ليست شوراهاي جهادگران سوم خرداد به مناسبت آزادسازی خرمشهر اعلام مي‌شود و سعي ما بر اين بوده تا در اين ليست از تخصص‌هاي مورد نيز شهر تهران استفاده کنيم.

گفتني است که  که تشکل جهادگران ایران اسلامی یکی از تشکل‌های فعال در زمینه انتخابات است که از طیف نزدیک به قالیباف محسوب می‌شود.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.