سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ثبت‌نام از حامیان طرح‌های اکرام و محسنین در زنجان

رئیس اداره صدقات، انفاقات و امور اجرایی کمیته امداد زنجان گفت: همزمان با مراسم اعتکاف از حامیان طرح‌های اکرام و محسنین در استان ثبت‌نام به عمل می‌آید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران محمود بیات اظهار کرد: کمیته امداد استان به منظور حمایت بهتر از خانواده‌های زیر‌پوشش این نهاد از ظرفیت‌های مردمی بهره‌ گرفته و به همین منظور سالانه طرح‌های مشارکتی مختلفی را اجرا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه برخی از طرح‌ها به صورت ویژه در ایام خاصی از سال اجرایی می‌شود، ادامه داد: اکرام ایتام از جمله این طرح‌ها است که امسال با فرا رسیدن ایام اعتکاف اجرایی می‌شود.

رئیس اداره صدقات، انفاقات و امور اجرایی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه امسال طرح اکرام ایتام و محسنین در همه مساجد برگزاری مراسم اعتکاف اجرایی می‌شود، اضافه کرد: همچنین در محل‌های برگزاری جشن اعیاد ماه رجب نیز صندوق‌هایی به منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی در قالب طرح آزاد‌سازی زندانیان و کمک به خانواده‌های سادات تعبیه می‌شود.

وی با بیان اینکه در این ایام دفاتر یازده‌گانه کمیته امداد و خانه انفاق زنجان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند، خاطرنشان کرد: مردم استان زنجان در صورت تمایل می‌توانند کمک‌های خود را به  شماره حساب 0108640426007 واریز کنند.

به گفته رئیس اداره صدقات، انفاقات و امور اجرایی کمیته امداد استان زنجان، در مراسم اعتکاف سال گذشته در قالب اجرای طرح اکرام ایتام 124 حامی و در راستای اجرای طرح محسنین 9 حامی توسط کمیته امداد استان زنجان جذب شدند.
برچسب ها: زنجان ، صدقات ، اکرام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.