سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بررسي بودجه 92 در صحن علني/

ارجاع بند الحاقي مورد اختلاف نمايندگان تهران و شهرستان‌ها به کميسيون تلفيق

رئيس جلسه علني امروز(شنبه)‌ مجلس يک بند الحاقي ماده بودجه را که ميان نمايندگان تهران و شهرستانها مورد اختلاف بود، به کميسيون تلفيق ارجاع داد.

به گزارش خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران نمايندگان در نوبت صبح جلسه علني امروز (شنبه 28 ارديبهشت ماه) و در ادامه بررسي بخش درآمدي ماده واحده لايحه بودجه سال جاري، با بند الحاقي شماره 8 اين ماده واحده را بررسي و نهايتا اين بند به کميسيون تلفيق ارجاع داده شد.

بند الحاقي شماره 8 ماده واحده تصريح مي‌کرد: 50 درصد از عوارض موضوع بند الف ماده 36 قانون ماليات بر ارزش افزوده شهر تهران، ماهانه به حساب تمرکز وجوه به نام وزارت کشور واريز شود تا براساس شاخص‌هاي توسعه‌نيافتگي و جمعيت مطابق ضوابط و تبصره 2 ماده 39 قانون ماليات بر ارزش افزوده توزيع گردد.

اين بند با موافقت نمايندگان شهرستان‌ها و مخالفت نمايندگان تهران مواجه شد.

بنابراين پس از بحث و بررسي و اظهارنظر موافقان و مخالفان، اصل آن به راي گذاشته شد و از آن‌جايي که برخلاف برنامه قانون پنجم توسعه بوده و نياز به دو سوم راي نمايندگان داشت، نهايتا اصل آن تصويب نشد و علي رغم اعتراض نمايندگان مخالف و موافق حجت‌الاسلام ابوترابي‌فرد که رياست جلسه علني امروز را به عهده داشت آن را به کميسيون تلفيق ارجاع داد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: مجلس ، بودجه ، تلفیق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.