سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قیمت فلزات پایه طی یک هفته گذشته +جدول

رکود هفته گذشته حاکم بر بازار فلزات پایه داخلی منجر به روند کاهشی قیمت‌ها در این مدت شد؛ در حالی که برخی فلزات همچون مس و آلومینیوم در این میان، نوسان‌های مثبتی را تجربه کرده بودند اما با این وجود باز هم افت و خیز قیمت‌ها نتوانست کمکی به رونق بازار کند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران، همچنین سایر فلزات نیز از ابتدای هفته با کاهش قیمت‌ها معاملات خود را آغاز کردند و تا پایان هفته این روند کم و بیش ادامه یافت. البته در میان فلزات پایه نزول قلع اندکی منطقی‌تر به نظر می‌رسید؛ چرا که مدتی است معامله‌گران تمایل چندانی به خرید این فلز از خود نشان نمی‌دهند.

از سوی دیگر این سکوت بازار عجیب به نظر می‌رسد؛ چرا که نوسان ارز به قدری نبوده که باعث هراس معامله‌گران و بر هم زدن نظم بازار شود و از طرفی نیز انتظار می‌رفت پس از رکود معاملات در اوایل سال جاری در این ماه خرید و فروش‌ها اندکی بهبود یابد اما نه تنها تقاضا بالا نرفت، بلکه حتی کاهش قیمت‌ها نیز نتوانست معامله گران را جذب بازار کند. 

در حال حاضر نیز هراس تجار از کاهش بیشتر قیمت‌ها و کاهش سود فروش این افراد باعث شده است فروش‌ها افزایش یابند و در نتیجه در حالی که متقاضیان معتقدند قیمت‌ها به زودی بیشتر کاهش خواهند يافت از خرید امتناع می‌کنند در نتیجه قیمت‌ها با شدت بیشتری افت خواهد کرد. در این بین کارشناسان معتقدند نزول قیمت‌ها تا انتهای هفته آتی نیز ادامه خواهد داشت؛ البته در هفته های آینده نیز با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات رویدادهای سیاسی و منطقه‌ای بر روند بازار تاثیر بسزایی خواهند داشت.


 

برچسب ها: قیمت ، فلزات ، آلومینیوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.