سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

افزایش تعداد رشته‌های تحصیلی دانشگاه دریایی خرمشهر

معاون دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: افزایش رشته‌های تحصیلی مبتنی‌ بر نگاه ایجاد تحول راهبردی و توجه به نیازمندی صنایع استان به این رشته‌ها گسترش یافته است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، بابک دوست شناس در مراسم آیین دانش‌آموختگی فارغ‌التحصیلی 300 دانش‌آموخته در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه تعداد رشته‌های تحصیلی دانشگاه افزایش یافته است اظهار کرد: وظیفه دانشگاه در پیشبرد اهداف جامعه وظیفه‌ای بسیار خطیر و سنگین است.

وی افزود: تلاش این دانشگاه در تدوین سند چشم‌انداز و تنظیم برنامه‌ها و فعالیت‌های آن، نگاهی دوراندیش و کارشناسانه است و براساس نیازسنجی حال و آینده برنامه‌ریزی می‌شود تا رشد و توسعه دانشگاه دچار اخلال و رکود نشود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان سفیران واقعی دانشگاه هستند که به‌عنوان دستاوردهای معنوی و ثمره این دانشگاه باید در قالب مدیران اجرایی، کارشناسان و مشاوره‌های فکری، فنی و بسیاری از زمینه‌های دیگر در خدمت جامعه باشند.

آیین دانش آموختگی فارغ‌التحصیلی 300 دانش‌آموخته ورودی 88 در مقطع کارشناسی، با حضور هیئت‌ رئیسه، استادان، کارکنان و جمعی از دانشجویان و خانواده‌های دانش‌آموختگان در سالن آمفی تئاتر شهید چمران این دانشگاه برگزار شد.

همچنین ورودی 89 مقطع کارشناسی ارشد و ورودی 87 در مقطع دکتری در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با حضور اساتید، مسئولان دانشگاه و خانوده‌های دانش آموختگان در این دانشگاه برگزار شد.

در این مراسم که به همت حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی و جمعی از دانشجویان این دانشگاه برگزار شد، دانشجویان رشته‌های شیلات، جانورشناسی دریا، کشتی سازی و آبزیان از دست اساتید خود لوح تقدیر دریافت کردند./س
برچسب ها: افزایش ، رشته ، دریایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.