سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لرستان/

حضور پرشور وآگاهانه مردم درانتخابات 24 خرداد تقویت کننده جایگاه جمهوری اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد 24 خردادراروز خلق حماسه سیاسی ملت ایران برشمردو گفت: اولین مسئله حضور پرشور و آگاهانه مردم است.

امام جمعه خرم آبادافزود:هرچند دشمن دنبال دلسرد کردن مردم است اماآنان هنوز ملت ایران را نشناخته اندچراکه مردم ایران با انگیزه الهی و در پاسخ به ندای رهبری و میثاق باشهدا پای صندوقهای رای می آیند.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نقشه دیگردشمن رابسیج تمام امکانات برای روی کار آمدن فردی ضعیف و وابسته به خود اعلام کردوگفت:به فضل الهی مردم در24 خرداد تمام نقشه های دشمنان را خنثی می کنندوباانتخاب رئیس جمهوری مومن، انقلابی و مطیع ولایت، تمام نقشه ها و توطئه های آنان را ناکام خواهند گذاشت.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به بررسی صلاحیت افراد،پذیرش رای و نظر شورای نگهبان قانون اساسی را مهم برشمرد و گفت: خود افراد و طرافداران کاندیداها بایستی با پذیرش و احترام به قانون آرامش جامعه را حفظ کنند زیرا خلاف این مسئله دور از شان کاندیداها و جامعه است.
امام جمعه خرم آباد با اشاره به 27 اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی یکی از دستاوردهای انقلاب را توسعه شبکه های ارتباطی ومخابراتی عنوان کردو گفت: جمهوری اسلامی ایران با گسترش خدمات تلفن و زیرساخت ها خدمت بزرگی را انجام داده است.
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به29 اردیبهشت روز جهانی موزه گفت: حفظ و صیانت از میراث فرهنگی وظیفه ای همگانی است چرا که آثار باستانی نشانه هویت،فرهنگ و تمدن هر جامعه ای است./س


برچسب ها: حضور ، پرشور ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.