سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراک/

تسهیل در توسعه صادرات از مزایای نمایشگاه ایران در بیروت عنوان شد

رییس اتاق بارزگانی، صنعت، معدن و کشاورزی اراک، تسهیل در توسعه صادرات را از مزایای نمایشگاه ایران در بیروت عنوان کرد.

جعفری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک افزود: برگزاری موفق این نمایشگاه به سرپرستی استان مرکزی، بستر توسعه صادرات صنعتی و هدفمند را به لبنان را فراهم کرد.
وی اضافه کرد: نمایشگاه ایران در بیروت با حضور 70 شرکت تولیدی و صنعتی درفضایی به وسعت یکهزار و 500 متر مربع از 18 تا 22 اردیبهشت ماه دایر بود که با استقبال تجار و مقامات کشور لبنان مواجه شد.
وی اظهار کرد: این نمایشگاه پنج روزه تخصصی ویترین کاملی از توانمندی های ایران در زمینه صنعتی، بهداشتی، غذایی، کشاورزی و هایتک( فن آوری بالا) بود.
رییس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی اراک خاطرنشان کرد: هیات اعزامی به این نمایشگاه به سرپرستی استاندار استان مرکزی، نشست هایی با نمایندگان وزارت بازرگانی و صنعت لبنان، اتاق بازرگانی بیروت و تجار لبنانی داشت.
وی افزود: نمایشگاه تخصصی جمهوری اسلامی به عنوان دومین نمایشگاه ایران در بیروت با مجوز رسمی اتاق بازرگانی اراک از سازمان توسعه تجارت برگزار شد که از نظر تبلیغی ، بازدید کننده و اظهارات مقامات لبنانی در سطح عالی برپا شد.
رییس اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی اراک یاد آور شد: باتوجه به قرابت های فرهنگی دو کشور، بازار لبنان بهترین فرصت برای عرضه کالاهای صنعتی، کشاورزی ، فناوری های نوین به لبنان است که تاکنون تنها گوشه ای از آن محقق شده است.
وی اضافه کرد: پیگیری ایجاد نمایشگاه دائمی کالا در لبنان با محوریت استان مرکزی و اسقرار برنامه صادرات صنعتی به جای تجارت سنتی در دستور کار است./س

برچسب ها: صادرات ، نمایشگاه ، بیروت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.