سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

همه موظفند با بصیرت در انتخابات شرکت کنند

امام جمعه اشنویه گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه ملت ایران موظفند در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری با بصیرت تمام حاضر شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه ماموستا مصطفی خاتمی در خطبه‌های نماز جمعه اشنویه، اظهار داشت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری همه ملت ایران موظفند در انتخابات شوراها و ریاست جمهوری حضور گسترده داشته باشند.

وی به ضرورت شرکت مردم در انتخابات امسال کشور اشاره کرد و افزود: همه باید با بصیرت و هوشیاری، فرد اصلح برای اداره کشور را شناسایی کنند و برای به کرسی نشاندن بهترین فرد در مقام ریاست جمهوری در رای گیری حاضر شوند.

امام جمعه اشنویه تصریح کرد: همه موظفند به قانون احترام بگذارند و در چارچوب قانون و موازین قانونی عمل کنند، یعنی مطیع نظر شورای محترم نگهبان و در نهایت مطیع آرای مردم باشند.

خاتمی به شرایط حساس کشور و منطقه اشاره کرد و افزود: نباید اختلاف سلایق سبب نزاع و درگیری میان مردم و نامزدها شود و زمینه را برای پیاده سازی نقشه‌های دشمنان و خرسندی آنان فراهم آورد.

امام جمعه اشنویه افزود: مردم بی‌شک با حضور گسترده خود در انتخابات و حفظ وحدت و آرامش در مراحل مختلف آن، حماسه سیاسی را تحقق می‌بخشند.

خاتمی مروری نیز بر سخنان هفته گذشته ائمه جمعه سایر شهرستان‌ها نسبت به محکومیت جمعی شیعه و سنی در هتک حرمت به صحابه پیامبر اکرم (ص) داشت و خاطرنشان کرد: عوامل این اعمال زشت و ناپسند قطعاً مسلمان نیستند و با این حرکات سعی می‌کنند اتحاد مستحکم حاکم میان شیعه و سنی را متزلزل کنند.

وی ادامه داد: افکار دشمنان از اساس باطل است و این گونه اقدامات نتیجه‌ای جز هوشیاری بیشتر مسلمانان و اتحاد و انسجام دایمی آنان ندارد./س

برچسب ها: انتخابات ، اشنویه ، ارومیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.