سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی اکبری:

غیرتم اجازه نداد برای کشور دیگری کشتی بگیرم/کشتي همواره جور ديگر ورزش ها را کشيده است

دارنده مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی سال 2010 جهان گفت: هر کاری کردم غیرت ایرانی ام اجازه نداد تا برای کشور آذربایجان کشتی بگیرم.

امیر علی اکبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: پیشنهاد مالی بسیار خوبی از کشور آذربایجان داشتم ودارم و حتی مدتی هم بدلیل بعضی بی مهری ها در اردوهای این کشور شرکت کردم اما باور کنید هر چقدر با خودم کلنجار رفتم نتوانستم قبول کنم تا در آنجا بمانم و برای این کشور کشتی بگیرم.
 
کشتی گیر کشورمان با بیان این که هیچ چیز به اندازه شاد کردن دل مردم خوشحالم نمی کند ادامه داد: من عاشق ایران هستم و برای به اهتزار در آمدن پرچم مقدس کشورم در میادین مهم بین المللی از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکرده و نخواهم کرد ولی بعضی اوقات شرایط زندگی به گونه ای می شود که ممکن است مجبور شوی تصمیمی غیرمنطقی بگیری و در واقع حضور در اردوی تیم آذربایجان نیز از همین نوع تصمیمات بود.
 
دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: مطمئن باشید از این پس با همه وجود در خدمت کشتی کشورم خواهم بود، به همین منظور نیز تمرینات خود را از اردوی قبلی تیم ملی زیر نظر کادر فنی شروع کردم.
 
وی اضافه کرد: از حدود 4 ماه پیش برای حضور در مسابقات جهانی 2013 بوداپست دور خیز کرده ام و قصد دارم در این مسابقات یک مدال خوشرنگ دیگر برای کشورم به دست آورم.
 
علی اکبری درباره حضور در مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: با توجه به تصمیم کادر فنی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی باید همه مدعیان در رقابتهای انتخابی شرکت کنند به همین دلیل من نیز تابع تصمیم آنها هستم و برای حضور پرقدرت در این رقابتها برنامه دارم.
 
وی درباره این که چه زمانی محرومیتش تمام خواهد شد، اظهار داشت: تیر ماه محرومیتم تمام می شود و برای حضور در مسابقات انتخابی و جهانی 2013 هیچ مشکلی نخواهم داشت.
 
فرنگی کار سنگین وزن کشورمان با بیان این که کشتی فقط در حرف ورزش اول ایران است عنوان کرد: متاسفانه کشتی هموراه مورد بی مهری مسئولین قرار می گیرد و علی رغم تمام موفقیتهایی که در میادین بزرگ کسب می کند توجهی به آن نمی شود.
 
علی اکبری با اشاره به کسب 7 مدال رنگارنگ کشتی گیران در المپیک لندن تاکید کرد: من نمی خواهم بگویم ورزشکاران سایر رشته ها زحمت نمی کشند اما باید قبول کنیم که کشتی همواره جور کش سایر رشته ها بوده و در نتیجه از مسئولان ورزشی تقاضا دارم به این رشته ورزشی توجه بیشتری داشته باشند./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.