سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

بهره گیری از امکانات دولتی برای تبلیغات جرم است

فرماندار بویراحمد گفت: بهره گیری از تجهیزات، امکانات و تبلیغات در محیط اداری به نفع نامزدهای خاص جرم محسوب می شود.

 ˈمحمد آلفونهˈ در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران یاسوج با اشاره به اهمیت انتخابات شوراهای شهر و روستا و تعداد زیاد نامزدها در شهرستان بویراحمد افزود: با هرگونه بهره برداری از امکانات دولتی از سوی کارمندان برای حمایت از شخص خاصی در این انتخابات برخورد می شود.
وی با بیان اینکه بر اساس قانون، تبلیغات به نفع نامزدهای خاص در محیط های اداری ممنوع است گفت: با رعایت قوانین کشور زمینه یک انتخابات سالم و پرشور مهیا می شود.
آلفونه بیان کرد: در روزهای آینده کتابچه ای در برگیرنده کلام بزرگان و اندیشمندان، آیات و روایات و احادیث، آشنایی با قانون، حلال ها و حرام ها در امر انتخابات بین نامزدها و فعالان سیاسی توزیع خواهد شد .
وی عنوان کرد: همچنین منشور اخلاقی انتخابات به صورت بنر در سطح شهر و ستادهای انتخاباتی نامزدها نصب خواهد شد.
آلفونه بیان کرد: در روزهای آینده نشست هایی با معتمدهای محلی، بزرگان و افراد دارای نفوذ در انتخابات برای پیشگیری و مقابله با پیش آمدهای احتمالی برگزار خواهد شد.
وی اظهار کرد: علاوه بر این، برنامه ای تلویزیونی با موضوع اخلاق انتخاباتی به سفارش ستاد انتخابات استان و شورای فرهنگ عمومی در شبکه استانی دنا تولید و پخش خواهد شد.
آلفونه گفت: نشست با نامزدهای شورای اسلامی روستا از سوی دهیاران و بخشداران برای حفظ امنیت و آرامش فضای انتخابات نیز از دیگر برنامه های ستاد انتخابات شهرستان بویراحمد در روزها و هفته های آینده است./س
برچسب ها: امکانات ، دولتی ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.