سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج/

دشمنان برای حضور کمرنگ ملت ایران در انتخابات پیش رو توطئه می کنند

امام جمعه موقت یاسوج گفت: دشمنان برای برهم زدن نظم انتخابات 24 خرداد امسال و حضور کمرنگ قشرهای مختلف ملت ایران در این انتخابات سرنوشت ساز و مهم از هیچ توطئه ای دریغ نمی کنند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران یاسوج، حجت الاسلام سید ˈعلی صالح موسوی اعظمˈ در خطبه های نماز جمعه یاسوج افزود: به لطف الهی تمام این توطئه ها خنثی می شود و دشمنان یکبار دیگر در دستیابی به اهداف شوم خود علیه نظام و انقلاب ناکام خواهند ماند.
وی بیان کرد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید به افراد باایمان و دارای شایستگی، وارستگی، همت بلند و روحیه جهادی رای داد.
موسوی اعظم اظهار کرد: قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد از اوایل پیروزی انقلاب تاکنون در تمام عرصه ها از جمله انتخابات حضوری فعال داشته اند و در انتخابات پیش رو نیز اینگونه خواهد بود.
وی عنوان کرد: در کهگیلویه و بویراحمد انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری نیز در 24 خرداد امسال برگزار می شود و اهمیت آن از انتخابات ریاست جمهوری کمتر نیست.
موسوی اعظم ابراز داشت: نباید هر سه انتخابات پیش رو تحت تاثیر یکدیگر قرار گیرند زیرا هر کدام اهمیت خاص خود را دارد.
امام جمعه موقت یاسوج به دیدار 25 اردیبهشت امسال 700 نفر از قشرهای مختلف مردم کهگیلویه و بویراحمد و سایر نقاط کشور با مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: این دیدار توفیقی ارزنده بود و مطالب مهمی نیز از سوی معظم له در آن مطرح شد.
موسوی اعظم گفت: اقدامات مسوولان اجرایی و برخی نهادهای دولتی کهگیلویه و بویراحمد در زمینه اعزام کاروانی از این استان برای دیدار با رهبر معظم انقلاب ستودنی است.
وی با اشاره به هفته میراث فرهنگی، بیان کرد: کهگیلویه و بویراحمد قابلیت های متعددی در زمینه گردشگری دارد که از مهمترین آنها می توان به حرم امامزاده ها اشاره کرد.
موسوی اعظم اظهار کرد: از مسوولان اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد انتظار می رود برای جذب سرمایه گذار به منظور تبدیل بقاع متبرکه این استان به قطب فرهنگی بکوشند./س
برچسب ها: انتخابات ، دشمنان ، توطئه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.