سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهاجم و خسارت تروریستها به روستاهای سوریه

تروریستها خسارات سنگینی به روستاهای الغسانیه، الشومریه و الحیدریه که نیروهای ارتش سوریه آنها را آزاد کردند، وارد آورده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار ; حسین عواد خبرنگار این شبکه در گزارشی از مناطق الغسانیه، الشومریه و الحیدریه در ریف القصیر که نیروهای ارتش سوریه آنها را از دست افراد مسلح آزاد کرده اند گفت: ورود به منطقه الغسانیه از راه های زمینی کار ساده ای نیست و برای ورود به این شهر باید از دریاچه ای که در مجاورت آن قرار دارد استفاده کرد. این منطقه نه ماه در محاصره افراد مسلح بود و اکنون به دست نیروهای ارتش سوریه آزاد شده است. 

یکی از اهالی این منطقه می گوید: به ما حمله کردند و خسارات زیادی به ما وارد کردند. روستای الحیدریه دیگر روستای ریف القصیر است که حضور افراد مسلح در آن خسارات سنگینی به آن وارد کرد و هنوز اهالی این روستا به خانه های خود که افراد مسلح پس از غارت محتویات، آنها را ویران کرده اند، بازنگشته اند. 

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: افراد مسلح از شرق و شمال به این روستا حمله کردند. حدود هفده غیرنظامی در این روستا کشته شدند. روستای الشومریه دیگر روستای ریف القصیر است که به کلی ویران شده است و افراد مسلح جنایات زیادی در آن مرتکب شده اند و آثار حضور افراد مسلح در همه جای این روستا دیده می شود. 

یکی از اهالی روستا می گوید: خدا به آنهایی که باعث این وضع شدند خیر ندهد. افرادی در اینجا کشته شدند که هیچ گناهی نداشتند. همه خانه ها ویران شده است. 

برچسب ها: تهاجم ، خسارت ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.